ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת מגיבה לביקורות: "החיים לא נגמרים כשתינוק בא"

תום יער מתגוננת ומשיבה מדוע לא מפריע לה לעשן ליד הילד. וגם, מה חושבת כוכבת תכנית הסאטירה על תוצאות הבחירות?
מערכת ice |  1
תום יער סבתא בישלה (צילום כאן 11)
בזמן ההתעסקויות הקדחתניות בתוצאות הבחירות והשמחה/האכזבה המוגזמות לעתים של צדי המפה הפוליטית, הקומיקאית תום יער העדיפה לצאת לבלות בים, ולהאריך את החופש ביום אחד (בכל זאת מגיע לה אחרי שעברה ביום הבחירות בארץ נהדרת).
בסשן שאלות ותשובות בסטורי, בין שאלות העוקבים על תגובתה לתוצאות הבחירות, חטפה יער ביקורת על כך שהעלתה תמונה עם בנה בים כשבידה ג'יונט. "למה לעשן ליד הילד?" נשאלה.
בלי להתנצל הסבירה, "החיים לא נגמרים כשתינוק בא; כי אני לא עושה לו הצגות; מיד שיבין עם מי יש לו עסק, מאמא נולדה עם ג'וינט ביד." עוד הוסיפה, "מה קרה שילמד מי זאת מאמא, והכי חשוב כי זה עושה לי כיף, ואני חשובה."

עם זאת הסתייגה קצת וכתבה מיד, "זה רק מדי פעם", וגם הוסיפה תירוץ אחר: "תחשבו איך גדלנו בניינטיז כמה קאמל עישנו לנו על הפרצוף. היתה לנו גאדמיט מאפרה בשירותים בבית. והכל קול. לא ככה?"
עוד נושא עליו נשאלה יער, וכנראה הרבה, הוא דעתה על תוצאות הבחירות. לעוקבת שהתמרמרה כי זה "יום עצוב ומפחיד", ענתה יער בנחרצות, "לא עצוב ולא מפחיד...כאילו זה שינה משהו למישהו. קדימה להמשיך לחיות, מה אתם משחקים לי אותה קלמן ליברמן, למי אכפת מי הרוה"מ".
כשקיבלה עוד שאלות כאלו יער כבר זעמה עוד יותר וכתבה, "תמשיכו הלאה כבר. זה דיבור מפלג ומפצל. כולם ישראלים רגילים. כולם אוהבים קבלת שבת ולשתות בלילה קולה מהמקרר ולראות טלוויזיה ולטוס לחו"ל ולהימנע מישראלים אחרים ולאכול במבה ולדבר על פקקים. תחפשו מה משותף לכולנו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הופה נהייתה ימנית דתית כפרה????
    טלי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפששששששששששששששש להעיף אותה מארץ נהדרת היא לא מצחיקה גם ככהההההההההההההההההההההההה
    סגור