טלוויזיה

בעקבות הסערה: נטפליקס הוסיפה את זה לסדרת הלהיט שלה

לקראת עלייתה של העונה החמישית הסדרה "הכתר" של נטפליקס, שירות הסטרימינג מוסיף שורת פתיח חשובה לכל פרק של הסדרה בעקבות הסערה שחולל הטריילר הראשון לעונה
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום vecteezy)
לפני מספר ימים שוחרר הקדימון הראשון לעונה החמישית של הסדרה האהובה והמצליחה של נטפליקס "הכתר". כעת, לאור העובדה שהעונה החמישית תתמקד בתקופה אולי הקשה והכי פחות פופולרית של המלכה, שהלכה לעולמה לפני כחודש, ולצד העובדה שהיא עתידה לתאר את היחסים של המלך הנוכחי עם הנסיכה דיאנה המנוחה והאהובה - רבים לא ממש אהבו את מה שהם ראו בטריילר.
הטריילר מציג את עיקרי האירועים שהביאו לפרידה של הנסיך, כעת מלך, צ'ארלס ודיאנה ספנסר וזאת לצד הרומן שלו עם המלכה הנוכחית שלו קמילה פארקר בולס. לצד כל זאת, מתואר הריאיון המפורסם של דיאנה עם מרטין בשיר בו היא אומרת שתילחם בממסד עד הסוף (דבר שלא באמת אמרה בריאיון האמתי) וגם סצנות נוספות שבה נראית המלכה ובעלה המנוח לא ממש מרוצים מהנסיכה. 
אין ספק כי הולכת להיות מוצגת תדמית לא בדיוק חמה של המלכה המנוחה ובנה המלך צ'ארלס השלישי ועל כן מקורבים אליהם, דוגמת השחקנית ג'ודי דנץ', יצאו כנגד הסדרה וטענו כי חייב להתלוות לכל פרק משפט המציין כי הסצנות המתוארות אינן היסטוריה אלא פיקציה. 
בהתאם לכך, נטפליקס הגנו על הסדרה ואמרו כי הסדרה מעולם לא נחשבה לתיעוד היסטורי של תקופת המלוכה של המלכה וכי עד כה אין ספור היסטוריונים ועיתונאים הניחו מה קרה בחדרי חדרים. יחד עם זאת, נטפליקס כן הסכימו להוסיף כיתוב מקדים לסדרה, שתעלה ב-9 לנובמבר, שיאמר כי מדובר בדרמטיזציה המבוססת על אירועים אמתיים שהתרחשו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתר
    אוקיי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לכתר בהצלחה
    סגור