כסף וצרכנות

איביי נגד נטפליקס: כך בחרה להחרים את ג'פרי דאהמר

בפתחו של חג ליל כל הקדושים איביי מסירה את האפשרות לרכוש כל פריט לתחפושת הקשורה לרוצח ג'פרי דאהמר. התחפושת הפכה לפופולריות מאוד בעקבות הסדרה בנטפליקס "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"
מערכת ice |  2
גפרי דאהמר סדרה (צילום ויקיפדיה)
חג ליל כל הקדושים אשר יצוין ברחבי העולם בסוף החודש. החג, אשר מזכיר את חג הפורים בו ילדים, וגם מבוגרים, מתחפשים. הצלחתה הגדולה של הסדרה "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" הביאה עמה גם הזמנות של תחפושות ואביזרים רבים בהשראת הרוצח הסדרתי ועלו למכירה ברשת. באייבי החליטו כי הם מסירים כל פריט המתקשר לרוצח וזאת מכיוון שמדובר בהפרה של מדיניות האתר.
מדיניותה של איביי אוסרת "מכירות מוצרים שמעודדים או מפארים אלימות, כמו גם כאלו שקשורים באנשים אלימים או במעשיהם, או באביזרים מזירות פשע מ-100 השנים האחרונות". אתר TMZ מפרסם כי בין המוצרים שהוצעו למכירה והורדו מאתר איביי היו סרבל כתום, משקפיים ומסכה עם פרצופו של איוון פיטרס המגלם את דאהמר בסדרה.

סדרת הלהיט מבית נטפליקס שיצר ראיין מרפי זכתה להצלחה גדולה. בסדרה הציגו את מעשיו של דאהמר אשר רצח 17 גברים, רובם שחורים והומוסקסואלים, ונידון לחיים שלמים בכלא ונרצח שם על ידי אחד האסירים. למרות הצלחתה של הסדרה היא ספגה גם ביקורות, הן ממשפחות וקרובי הקורבנות והן מהצופים שטענו כי הסדרה מציגה פשע בצורה רומנטית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיות טרף היוצרים
    ??לא יאומן כי יסופר 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכול הארץ ובכול מדינה מראים את הסרט , ביכלל ישנם אוד ואוד ואוד סרטיי איימה עים כליי עבודה /המנסרים/הצעקה/ ויש גם סרטים על חטיפות והיתעללות ואוד עושים סרטיי פרודייה על דברים כאלה , זה זה כבר לא יאומן על מה הבאיים חושבים לעשות כסף מטרור ושטנה ה' ישמור ילדים נערים ממש לא צריכים לדעת וליאות חיים כאלה (ישנו בחיי היום יום , ו ואפילו שזה רק סרט סטמי יכול לאורר מחשבות) אך לטסריטאיים כלל לא עיכפת הם שמים פס . יוצריי סרטיי איימה כול איימה שהוא, צריך לפטר אותם ולעשות חרם עלייהם כי הם בעצמם חיות טרף
    סגור
  • 1.
    במאיים נצים
    ??לא יאומן כי יסופר 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להחרים מהמסכים את כול סירטיי האיימה שיש במסיכים וגם נטפליק בייס והוט / מה פיטעום חושבים ביכלל להראות כאלה דברים צריך ליתבוע ולישלוך אותם לכלא במאיים נצים
    סגור