טלוויזיה

עוז זהבי מככב: התפקיד הראשי החדש של השחקן נחשף

השחקן יגלם את התפקיד הראשי בסדרה "420", שתעלה ב"הוט", אותה יצרו דוד דהן ועידו דרור
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
עוז זהבי, שהנחה לאחרונה את טקס פרסי אופיר, חוזר לטלוויזיה. השחקן יככב בדרמת פשע קומית חדשה. השחקן יגלם את התפקיד הראשי בסדרה "420", שתעלה ב"הוט", אותה יצרו דוד דהן ועידו דרור. זהב ישחק את אסי, אב גרוש שנלחם על חיי בתו, שחולה בסוג נדיר של מחלת האפילפסיה, כאשר רק שמן הקנאביס, עוזר לה כנגד ההתקפים שיכולים להותיר אותה עם פגיעה מוחית. הסדרה תופק על ידי "סטודיו ענני" והצילומים יתחילו בחודש הקרוב.
לפני כחודש, בעקבות התאונה הקשה שעבר השחקן נירו לוי, זהב סיפר על תאונת אופנוע שעבר בעצמו: "אני חושב שהכלי הדו גלגלי הוא הכלי הכי טוב בישראל ברמת הניידות, נקודה. ברמת הבטיחות הוא דורש התעסקות מוגברת ומודעת, זה חשוב איך ללמוד ולקרוא את הכביש. צריכים זהירות, צריך תמיד להיות ממוגנים מאה אחוז. בתאונה שעברתי נגרם לי נזק בכפות הרגליים כי לא הייתי ממוגן כמו שצריך, יש לי נזק עד היום. אני רוצה לאחל לנירו לוי רפואה שלמה, הוא ייצא מזה".
על החרדות איתן הוא מתמודד, זהבי חשף: "כשהייתי צעיר יותר פחות הייתי מרשה לעצמי לדבר על חרדות, הייתי פוחד מהמילה הזאת חרדות והיום אני יותר מרשה לעצמי לדבר על זה בלי להרגיש שזה גומר אותי או מרסק אותי. יש נטייה להגיד שהכל בסדר, בטח כגבר ישראלי, אבל עם ההתבגרות אתה לומד יותר לקבל את הדברים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה