שיווק ופרסום
עוז זהבי בקמפיין לאפליקציה חדשה: "האיש הנכון בזמן הנכון"
אפלקציית דירוג האשראי החדשה "קפטן קרדיט" הודיעה כי בחרה בשחקן עוז זהבי להוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של השקת האפליקציה שמטרתה להנגיש לצרכנים את דירוג האשראי שלהם וללמד אותם כיצד לשפר אותו ולשדרג את ההתנהלות הפיננסית שלהם.
עוד ב-
השחקן יוביל את הפעילות הפרסומית של ״קפטן קרדיט״ בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל. בקמפיין החדש הושקעו כ-3 מיליון שקלים, והוא הופק על ידי משרד הפרסום מנצ׳. בקמפיין מדבר זהבי על החשיבות שבדירוג האשראי בניגוד לכל הדירוגים בהם השתתף בעברו, וכמה חשוב הידע הפיננסי להתקדמות והצלחה בחיים.
משה ידגר מנכ״ל קפטן קרדיט, מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עוז זהבי, עוז שהוא אחד השחקנים המוכרים והאהובים בישראל, הוא גם איש משפחה ואב לשתי בנות, וכמובן גם בן של יועץ מס, מכיר את החשיבות של התנהלות כלכלית נבונה, ובהחלט האיש הנכון בזמן הנכון להביא לקהל בבית את דבר המהפכה הצרכנית שבסיסה, דירוג האשראי האישי״
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הבן של יוספה האלופה (ל"ת)יוני 07/2022/18הגב לתגובה זו0 0סגור