שיווק ופרסום

עוז זהבי בקמפיין לאפליקציה חדשה: "האיש הנכון בזמן הנכון"

עוז זהבי נבחר להיות הפרזנטור של אפלקציית דירוג האשראי החדשה 'קפטן קרדיט': "אחד השחקנים המוכרים והאהובים בישראל,  הוא גם איש משפחה ואב לשתי בנות, וכמובן גם בן של יועץ מס, מכיר את החשיבות של התנהלות כלכלית נבונה"
מערכת ice |  1
עוז זהבי (צילום מיכה לובטון)

אפלקציית דירוג האשראי החדשה "קפטן קרדיט" הודיעה כי בחרה בשחקן עוז זהבי להוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של השקת האפליקציה שמטרתה להנגיש לצרכנים את דירוג האשראי שלהם וללמד אותם כיצד לשפר אותו ולשדרג את ההתנהלות הפיננסית שלהם.

זהבי (39) נשוי ואב לשתי בנות, מככב במשך שנים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, מזוהה ומוכר בעיקר עם תפקידיו בסדרות הפופולריות ״עספור״ שם גילם את איציק בנסולי, ובסדרת הדרמה המצליחה ״זגורי אימפריה״ שם גילם את התפקיד הראשי אביאל זגורי. עוז, שהגיע לגמר בתוכנית הטלוויזיה ״הזמר במסכה״, השיק בימים אלה סינגל ראשון ״עד הגל הבא״ והחודש תעלה סדרת דרמה חדשה בכיכובו, ״העיר הטובה״.


 

השחקן יוביל את הפעילות הפרסומית של ״קפטן קרדיט״ בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל. בקמפיין החדש הושקעו כ-3 מיליון שקלים, והוא הופק על ידי משרד הפרסום מנצ׳. בקמפיין מדבר זהבי על החשיבות שבדירוג האשראי בניגוד לכל הדירוגים בהם השתתף בעברו, וכמה חשוב הידע הפיננסי להתקדמות והצלחה בחיים.
 


משה ידגר מנכ״ל קפטן קרדיט, מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עוז זהבי, עוז שהוא אחד השחקנים המוכרים והאהובים בישראל,  הוא גם איש משפחה ואב לשתי בנות, וכמובן גם בן של יועץ מס, מכיר את החשיבות של התנהלות כלכלית נבונה, ובהחלט האיש הנכון בזמן הנכון להביא לקהל בבית את דבר המהפכה הצרכנית שבסיסה, דירוג האשראי האישי״

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבן של יוספה האלופה (ל"ת)
    יוני 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור