טלוויזיה

כתב חדשות 13 מעבר לקווי האויב: ארגוני הטרור נחשפים

"השתולה", סרטו של צביקה יחזקאלי תעלה לשידור בערוץ 13 בקרוב. מדובר בסדרת הדוקו ריאילטי שיחזקאלי מפרסם
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
ראש דסק לענייני ערבים שלרשת 13 צביקה יחזקאלי חוזר למסך בסדרת דוקו-דרמה – "השתולה". הסדרה גוללת את סיפורה של צעירה סקנדיבית ששמה וזהותה לא נחשפו, במהלך משימות ריגול שביצעה בתוך ארגוני זכויות אדם התמוכים בפלשתינים. לפי הודעת רשת 13 הסדרה תעלה בקרוב ותשודר בערוץ.
 

המרגלת ביצעה את משמיתה בצורה טובה עד כדי כך שבהמשך הפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם. במסגרת צילומי הסדרה נחשפו תצלומים סודיים של בכירים בארגוני זכויות שמדברים באופן קיצוני נגד ישראל ומביעים תמיכה מפורשת בטרור נגד יהודים.

לא מודבר בסדרת הדוקו ריגול שיחזקאלי מפיק. בשנת 2012 שודרה בערוץ 10 הסדרה "אללה אסלאם" בכיכובו. בארבעת פרקי הסדרה, התחזה יחזקאלי למוסלמי המשוטט במדינות אירופה וסיקר את תופעת האסלאמיזציה של אירופה דרך ראיונות של מוסלמים תושבי אותן מדינות. בשנת 2014 לאור עלייתה של המדינה האסלאמית במזרח התיכון, יצא יחזקאלי למסע עיתונאי נוסף באירופה ובישראל, שהוליד סדרת כתבות בשם "איום דאעש. יחזקאלי המשיך לסקור את ארגון המדינה האסלאמית: ב-2015 יצא סרטו "היג'רה" (ייד'), ב-2016 יצאה סדרת הכתבות "דאעש: הדור הבא" וב-2017 שודרה סדרת הכתבות "וידויים מדאע"ש".

במרץ 2018 שודרה הסדרה "בזהות בדויה", בת שישה פרקים, בה יחזקאלי "מסתערב" בדמות של שייח' מוסלמי, חאלד אבו סאלם, עם הכינוי אבו חמזה. הוא חודר לתוך ארגוני האחים המוסלמים בצרפת, גרמניה, טורקיה וארצות הברית, על מנת לגלות את מטרתו של האסלאם הקיצוני, שאינו פועל באופן אלים, אלא באמצעות "הדעוה" -קירוב לא מוסלמים לאסלאם באמצעים לא אלימים, כדי להשתית את האסלאם על כל העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה