טלוויזיה

הכלה שבלבלה את עומר אדם שיגעה את כוכבת האח הגדול?

מורן בן אסולין כתבה לדיאן שוורץ על ההופעה שלה בגמר האח הגדול: "אמאלה, איזה שווה את" עם אימוג'י של פרצוף מאוהב. שורה של סלבס גם החמיאו לשוורץ על ההופעה והבגדים שבחרה ללבוש במשדר הגמר של רשת 13
מערכת ice | 
הכלה מורן בן אסולין (צילום אינסטגרם/ מורן בן אסולין)
על אף שלא הסכימה להתראיין לאף כלי תקשורת רגע לפני גמר האח הגדול ברשת 13, דיאן שוורץ, שהייתה אחת הדמויות המסקרנות של העונה האחרונה, גררה עניין דווקא מדמות שלאחרונה הפכה למעניינת אפילו יותר ממנה.
הכלה שהטריפה בחתונתה את עומר אדם, שבאמת נותר ללא מילים לנוכח ההופעה, מורן בן אסולין כתבה לדיאן שוורץ על ההופעה שלה בגמר האח הגדול: "אמאלה, איזה שווה את" עם אימוג'י של פרצוף מאוהב. שורה של סלבס גם החמיאו לשוורץ על ההופעה והבגדים שבחרה ללבוש במשדר הגמר של רשת 13.

אגב, הכלה המדוברת הגיעה אפילו לבמת התיאטרון, כאשר לא פחות מגילה אלמגור, מגדולות השחקניות בישראל, השתמשה במשפט שהפך ללהיט ויראלי: "אמאלה, איזה יפה אני, במהלך ההצגה, בה אחד השחקנים התלבש בבגדי כלה.
בן אסולין כזכור הפכה ללהיט ויראלי ענק לפני קצת יותר משבוע, כאשר השתכרה בחתונתה קצת יותר מדי ועלתה בבגד חושפני ביותר וגם על המיקרופון נתנה קטעים שהפכו לפנתיאון ומושא לחיקוי עבור רבים. האם היא בדרך לריאליטי?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה