טלוויזיה

צילומי אבטחה מרגשים ממצלמות פעמון הדלת יהפכו לתוכנית ריאליטי חדשה

תוכנית ריאליטי חדשה של אמזון תעלה לאוויר ב-26 בספטמבר ותציג סצנות מרגשות ומעוררות השראה מתוך צילומי אבטחה ממצלמות פעמון הדלת של חברת רינג שבבעלותה

מערכת ice | 
מצלמת דלת (צילום אמזון)
תוכנית הריאליטי החדשה, הנקראית "אומת הטבעת", מיוצרת על ידי MGM , שנרכשה על ידי ענקית הטכנולוגיה תמורת 8.45 מיליארד דולר באמצע 2021. היא תשודר בערוץ הטלוויזיה MGM ותציג קליפים עם צילומים אמיתיים בהם נראה שכנים שעוזרים לשכנים, הצעות נישואין, מפגשים משפחתיים צבאיים ועוד ממצלמות חכמות של Ring. "מהרגעים המדהימים, ועד לרגעים הוויראליים המצחיקים והמרוממים שחובה לראות מרחבי המדינה מדי יום, רינג ניישן מציעה משהו לכל מי שצופה בבית", אמר בארי פוזניק, נשיא הטלוויזיה האלטרנטיבית ו-Orion TV ב-MGM, ל"דדליין". את התוכנית תנחה הקומיקאית וונדה סייקס.
אמזון קנתה את רינג ב-2018 תמורת מיליארד דולר, מהלך שחיזק את עסקי המסחר המשגשגים של אמזון עם טכנולוגיית בית חכם יותר. השימוש במצלמות החכמות של רינג על ידי אמזון עלה לכותרות. רינג עלה לכותרות בשנים שחלפו מאז על החלק שמילא בסיוע לרשויות אכיפת החוק ולגופים ממשלתיים אחרים.
רינג חבר לכמעט 2,000 מחלקות משטרה ברחבי המדינה והעביר את צילומי המצלמות לגורמים רשמיים, מה שעורר תגובת נגד מצד מבקרים שאומרים שמדובר בפגיעה בפרטיות. חקירה של הסנאט האמריקאי מיולי מצאה כי אמזון העבירה 11 סרטוני פעמון דלת של Ring למשטרה מבלי לקבל אישור מבעלי המצלמות. סמנכ"ל המדיניות הציבורית של אמזון, בריאן הוסמן, אמר כי החברה בכל אחד מ-11 המקרים "קבעה בתום לב כי קיימת סכנה מיידית למוות או לפגיעה גופנית חמורה באדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה