טלוויזיה

למה רשת BBC תשלם פיצויים למטפלת המלכותית לשעבר?

רשת BBC הסכימה לשלם "נזקים משמעותיים" לאומנת לשעבר של הנסיכים וויליאם והארי על טענה שקרית שניהלה רומן עם אביהם, יורש העצר הנסיך צ'רלס - ואפילו הפילה את תינוקו
מערכת ice | 
ארמון בקינגהאם (צילום ויקיפדיה)
רשת BBC הסכימה אתמול (חמישי) לשלם "נזקים משמעותיים" לאומנת לשעבר של הנסיכים וויליאם והארי על טענה שקרית שניהלה רומן עם אביהם, יורש העצר הנסיך צ'רלס - ואפילו הפילה את תינוקו.
האשמות הפרועות על אלכסנדרה פטיפר, היו חלק מ"התנהגותו הרמאית" של מרטין באשיר בהטעיית הנסיכה דיאנה לראיון פצצה ב-1995 על בגידה בנישואיה המתפוררים עם יורש העצר הבריטי צ'ארלס. דיאנה הזועמת התעמתה עם המטפלת של ילדיה בנוגע לפרשה, אפילו טענה שיש לה מכתב בית חולים המוכיח שההפלה התרחשה, כך נאמר לבית המשפט העליון של לונדון.
"מכיוון שהטענה על הפלה הייתה שקרית לחלוטין, כל מכתב כזה יכול היה להיות רק מפוברק", ציינה עורכת הדין של פטיפר, לואיז פרינס. המטפלת הנאמנה, שהייתה גם עוזרת אישית של צ'ארלס, הייתה "נסערת ומבולבלת מאוד" מההאשמות - ואף הציעה "מידע רפואי רגיש מאוד", כדי להפריך את הטענות.
 
לבית המשפט העליון נאמר שלפטיפר "לא היה רומן עם HKH הנסיך מוויילס, לא נכנס להריון עם ילדו ולא עבר הפלה", אישר ה-BBC. עם זאת, במשך יותר מ-25 שנה, הטענות המזויפות גרמו ל"השלכות אישיות חמורות לכל הנוגעים בדבר", אמר עורך הדין של המטפלת לשעבר.
מנכ"ל ה-BBC, טים דייווי, אמר שהתאגיד הסכים לשלם "נזקים משמעותיים" לפטיפר. הסכום לא נחשף, אבל הוא לפחות 240,000 דולר, לפי ה"טיימס הלונדוני". ה-BBC אמר כי הם "מצטערים מאוד על הנזק החמור והממושך" שהשמועות הכוזבות גרמו לפטיפר ולמשפחתה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה