השוק

הנסיך הארי מוציא ספר: זה הסכום המטורף שקיבל כמיקדמה

הנסיך הארי מוציא ספר חדש שייכתב על ידי סופר צללים. בית ההוצאה המיועד הוא פינגווין האוס - בית ההוצאה הגדול בעולם לספרות אנגלית, והדוכס מסאסקס עומד לגרוף לעצמו סכום מטורף רק כמקדמה 
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הנסיך הארי עומד לקראת הוצאת ספר חדש, כך לפי דיווחי פוקס ניוז. ספרו של הדוכס מסאסקס ייכתב על ידי סופר הצללים ג'יי אר מוהרינגר שיהיה שותף לספר. תאריך היציאה לאור צפוי לסוף השנה הבאה, ובית ההוצאה שיוציא את הספר הוא  פינגווין האוס – בית ההוצאה הגדול בעולם לספרות אנגלית.
הספר ייכתב בסגנון של ספר זכרונות, מעין אוטוביוגרפיה אישית של הנסיך הארי שהוא כזכור רק בן 36. לפי הדיווח, הארי עומד לקבל סכום שמן של מקדמה שיסתכם בסך של 20 מיליון דולר. שותפו לספר, מוהרינגר, ירוויח סכום של כמיליון דולר. מדובר, כאמור, בסכומי מקדמה בלבד כשבהמשך עתידות להגיע גם ההכנסות ממכירות הספר לאחר פירסומו.
פינגווין האוס היא הוצאת הספרים עם רקורד עשיר, תרתי משמע שעומדת מאחורי עסקת הוצאה לברק ומישל אובמה, שהסתכמה בסך של כ-65 מיליון שקלים.
הארי הצהיר כי את הכנסותיו ממכירות הספר יקדיש לצדקה, בלי שציין מטרת צדקה ספציפית. עם זאת, לא ברור אם סכום המקדמה שקיבל יוקדש גם הוא למטרה זו. רק לאחרונה הוציאה אשתו, מייגן מרקל ספר ילדים בשם "הספסל". כל זה ברקע החתימה של השניים על שיתופי פעולה עם נטפליקס וספוטיפיי.

הנסיך הארי מסר לפוקס ניוז, "אני כותב את הספר לא בתור הנסיך שנולדתי אלא בתור האיש שהפכתי. חבשתי כובעים רבים לאורך השנים, באופן מילולי ופיגורטיבי, והתקווה שלי היא שהסיפור שלי – עם המקומות הגבוהים והנמוכים, הטעויות, והלקחים - אני אוכל להראות שלא משנה מאיפה אנחנו מגיעים, יש לנו יותר משותף ממה שאנחנו חושבים. אני אסיר תודה על ההזדמנות לשתף את הידע שצברתי במהלך חיי עד כה ונרגש מהעובדה שאנשים יקראו ממקור ראשון על קורות חיי באופן מדויק ואמיתי לחלוטין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אקנה את הספר
    אני 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צריך תמיד לזכור שהוא כותב מה שלו נראה נכון, ולא את התמונה הכוללת, וזו הבעיה באוטוביוגרפיות שתמיד צריך לקרוא המון חומר ממול כדי לקבל תמונה מאוזנת. צריך גם לזכור שזה בחור שאמר שהוא עוזב את בית המלוכה כי רצה שלווה לאשתו, ולמרות זאת אינו מפסיק לייצר כותרות. מזה אני מקישה שהוא ייצר בספר הרבה רעש כדי להצדיק את הסכום שקיבל. לי אין תכניות להעשיר אותו או רעייתו עם תרבות של חתולת רחוב שורדת.
    סגור