טלוויזיה

עידן אלתרמן חוזר למסכים: זה התפקיד החדש בו יככב

השחקן והיוצר ישמש כפרזנטור של חברת המוצרים הפיננסיים הדיגיטליים טריא: "שהוא מהווה קונצנזוס בקרב הקהל הישראלי, אשר  באופיו הקליל וההומוריסטי, מבטא את הערכים והאסטרטגיה של טריא להשקיע חכם, טכנולוגי וחברתי"
מערכת ice | 
עידן אלתרמן ושחף ארליך (צילום אילן בשור)
עידן אלתרמן חוזר לטלוויזיה. השחקן והיוצר יככב בקמפיין חדש כשישמש כפרזנטור של חברת המוצרים הפיננסיים הדיגיטליים טריא להשקעות ומשכנתאות, שמשיקה לראשונה קמפיין ציבורי. 
הקמפיין שיעלה בפריסה רחבה בטלוויזיה, בדיגיטל, וברדיו, מביא בשורה צרכנית בתחום המשכנתאות וההשקעות, ומייצר אלטרנטיבה חדשה לחיסכון ארוך טווח במודל של הלוואות בין אנשים (P2P). החברה מסבירה את הבחירה בעידן אלתרמן בכך "שהוא מהווה קונצנזוס בקרב הקהל הישראלי, אשר  באופיו הקליל וההומוריסטי, מבטא את הערכים והאסטרטגיה של טריא להשקיע חכם, טכנולוגי וחברתי". 
כחלק מהסרטון שהופק ע"י משרד הפרסום LEAD, עידן אלתרמן הצרכן מחליט לבחור במסלולים של טריא לצורך ביצוע השקעות או לקיחת משכנתא. המסר של הקמפיין קורא לבחור בטריא ככתובת הראשונה כשחושבים על משכנתא ותכנון כלכלי נכון. טריא מובילה כיום תחומים אלו ומציעה מנעד רחב של  מסלולי השקעה וקבלת משכנתא בתנאים אטרקטיביים ונוחים בהתאמה לקהלי יעד רבים.
טריא הפכה מחברת פרטית לחברה ציבורית והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב זאת לאחר השלמת המיזוג עם קבוצת לוזון.
שחף ארליך, מנכ"ל טריא: "הקמפיין מהווה מהלך משלים עם כניסתנו לבורסה לניירות ערך בת"א ועם הפיכתנו לחברה ציבורית. מטרת הקמפיין היא למצב את טריא כמובילה בתחום ההשקעות והמשכנתאות ולהגדיל מודעות וחשיפה לקהלי יעד חדשים בהמשך לתוכנית הצמיחה הצפויה של טריא. החיבור בין עידן אלתרמן הנחשב לשחקן וקומיקאי מוביל בישראל לבין חברת טריא הוא חיבור טבעי אשר מתאים לערכים המשותפים ואנו צופים הצלחה רבה לקמפיין זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה