טלוויזיה

איתן כבל ידאג לאוכל של החיילים?

חבר הכנסת לשעבר, איתן כבל, מונה כחבר בצוות מיוחד לשיפור האוכל בבסיסי צה"ל. הצוות הוקם בעקבות קמפיין התוכנית ״חי בלילה״ בקשת 12 שעסק במצב האוכל הירוד. כבל היה פאנליסט בתוכנית והביע ביקורת על הצבא בנושא. קצין לוגיסטיקה ראשי יעמוד בראש הצוות
מערכת Ice | 
ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
האם צפוי שיפור ברמת האוכל בבסיסי צה"ל? בהחלט, אם זה תלוי באיתן כבל. חבר הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה מונה להיות חבר בצוות מיוחד שהוקם במטרה לשפר את האוכל המוגש לחיילים בבסיסי הצבא השונים. 
הצוות הוקם בעקבות הקמפיין של התוכנית ״חי בלילה״ בקשת 12 שעסק במצב האוכל הירוד בבסיסים ובשירות הבעייתי בתחום. כבל, שהיה פאנליסט התוכנית, השמיע בה ביקורת נוקבת לפיה צה"ל אינו פועל מספיק על מנת לשפר את המצב ואת תנאי חדרי האוכל בבסיסי הצבא. לפיכך, הח"כ לשעבר זומן להיות חבר בצוות מיוחד שיוקם - ואשר יפעל לשיפור והשבחת ההסעדה בבסיסים השונים.
תת אלוף רונן כהן, קצין לוגיסטיקה ראשי, יעמוד בראש הצוות. במסגרת עבודת הצוות יתקיימו פגישות סדורות על מנת להאיץ את תהליך השיפור, הבקרה, כוח האדם והאינטגרציה של כלל העיסוק בתחום. לכבל ולחברי הצוות תינתן גישה חופשית לבסיסים השונים על מנת לבצע ביקורות ו״בדיקות פתע״, כדי לעקוב אחר השינוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה