טלוויזיה

ג'קי ואלה מגיעות לארץ נהדרת: מי תנצח בקרב האש?

אחרי העימות הסוער בין שתי הפיינליסטיות בעונה 4 של 'הישרדות VIP', הכוכבות יקבלו חיקוי וישחזרו את הרגע שהביא לסכסוך המתוקשר שבמרכזו מיליון השקלים שזכתה אלה אייבינדר
מערכת ice | 
אלה אייבינדר וג'קי אזולאי במבחן האש (צילום אור גפן יחצ)
השבוע שהחל בסערה עם גמר הישרדות VIP עונה 4 והזכייה של אלה אייבינדר על חשבונה של ג'קי אזולאי, מסרב להסתיים והפסטיבל סביב הטענות לרמאות מצידה של הזוכה שלכאורה השתמשה באמצעים פסולים כדי לנצח, עדיין לא נרגע.
אבל כעת, שתי השורדות יקבלו חיקוי מפנק בארץ נהדרת, כאשר גיה באר גורביץ' תעניק חיקוי לאזולזאי, בעוד עלמה זק תגלם את אייבינדר, השתיים יערכו שוב את טקס מבחן האש שגרם לסערה הגדולה לאחר שנטען לכאורה כי האחרונה פעלה שלא לפי החוקים לכאורה.

קשת 12 לא נוהגת להציג בדרך כלל תכנים הקשורים למתחרה רשת 13, אבל האירוע יוצא הדופן שילד סערה ציבורית גדולה במיוחד, הביא לעימותים גם בברנז'ה עצמה ואפילו סיפק דרמה בקבוצת הוואטסאפ של הזוכים.
אזולאי מצדה הפעילה עורכי דין שיבדקו האם אלה רימתה בגמר וציפתה את החבל לכאורה בחומר שיזרז את הבעירה שלו, כאשר היא דורשת לפסול את הזכייה ולהעניק לה את מיליון השקלים, הזוכה הטרייה לעומת זאת מכחישה הכל וטוענת כי פעלה כשורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה