טלוויזיה

מאסטר שף נבחרת החלומות: המתמודד המבטיח הודח רק בגלל קינוח יבש

אלברט איפראימוב, המכונה גם "דון כיסון", שף האוכל הקווקזי, הודח היום מריאליטי הבישולים לאחר משימת זוגות פחות מוצלחת וקינוח יבש ומריר שבחלקו נכשל בשל חברו לצמד. "אני חזרתי לחיים אחרי כל מה שקרה גם במדינה שלנו.  החזרתם אותי לחיים של בישול", הודה איפראימוב המרגש בסיום

מערכת ice | 
מאסטר שף נבחרת החלומות (צילום ערן לוי)
במשימה הקבוצתית שחלקה את המשתתפים לשלושה זוגות, איפראימוב שיתף הערב פעולה עם עמיחי שרפשטיין. השניים נאלצו ליצור מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, תוך שימוש בפירות הדר ייחודיים: פומלה אדומה, יוזו וברגמוט.
השניים הגישו סלט דג, שומרים ופומלה למנה ראשונה משותפת וזכו לביקורת שלילית מהשופטים שהתלוננו על עודף החריפות במנה והעדר האיזון בטעמים. למנה עיקרית, עליה הופקד שרפשטיין, הצמד כבר הכין מרק דגים ולפת מעושן בעלי יוזו וזכה לביקורות מעורבות וסותרות מהשופטים.
לקינוח, עליו היה אחראי איפראימוב, הוגשו שכבות עוגת דבש וקרם ברגמוט בכוס שוקולד. השופטים שלא אהבו את הקומבינציה טענו שהקינוח יבש, מריר ולא מאוזן. "זה קינוח יפה, לא טוב", סיכמה רותי ברודו. שרפשטיין, שהיה אחראי על טמפרור השוקולד - שלדברי השופטים נעשה בצורה לא טובה - השפיע גם הוא על הדירוג הנמוך של המנה.
בסיכום, איפראימוב זכה לניקוד נמוך יותר משרפשטיין ונאלץ לעזוב את התחרות.

צילום מסך | מאסטר שף, קשת 12
איפראימוב, שכיכב לפני חמש שנים בעונה 8 של ריאליטי הבישולים וכבש את לב הצופים, נפרד היום בהתרגשות: "היה לי כיף להכיר אתכם. תודה שאכלתם את האוכל שלי. כשאני הולך מפה, אני לא מאוכזב עכשיו, אני רק הרמתי את עצמי עוד יותר גבוה. אני חזרתי לחיים אחרי כל מה שקרה גם במדינה שלנו.  החזרתם אותי לחיים של בישול ואני אמשיך לבשל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה