ויראלי

שופט "מאסטר שף" מפתיע: בזוגיות עם בתו של היבואן החזק בישראל

יובל בן נריה, שופט "מאסטר שף", החל בזוגיות חדשה עם לא אחרת מאשר עדי ויליגר, בתו של איש העסקים והיבואן יוסי ויליגר, בעל השליטה בענקית המזון "ויליפוד"
מערכת ice | 
מאסטר שף נבחרת החלומות (צילום ערן לוי)
יובל בן נריה, אחד השפים המצליחים ביותר בישראל, מככב על המסך של כולנו כשופט בעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12. אלא שזה ממש לא הדבר החדש היחיד בחייו של נריה, והיום (ראשון) נודע כי הוא נמצא בזוגיות חדשה ומפתיעה במיוחד.
בן נריה העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מציג בחורה אלמונית. אלא שבמהרה, באתרי התקשורת השונים בישראל חשפו כי מדובר בלא אחרת מאשר קארין ויליגר, בתו של אחד היבואנים החזקים ביותר בישראל, יוסי ויליגר, בעל השליטה בענקית המזון "ויליפוד" ואחד היבואנים החזקים ביותר בישראל.
ויליגר בת ה-34 התחתנה בעבר וכבר הספיקה להתגרש, לא לפני שנולד לה ילד. נריה בן ה-42 גם הוא התחתן פעם אחת, אך התגרש בהמשך מעדי, ולשניים יש בן ובת משותפים. כזכור, בן נריה אף יצא לתקופה עם העיתונאית שלמור שטרוזמן, אך השניים הפרידו כוחות.
יובל בן נריה וקארין ויליגר (אינסטגרם: יובל בן נריה)
למעשה, יובל בן נריה וקארין ויליגר כבר נמצאים בזוגיות מזה ארבעה חודשים, אך רק עכשיו הקשר שלהם נחשף לראשונה. על פי דיווחים, השניים אף הספיקו לחזור מחופשת חגים חלומית בבירת ספרד, מדריד, ונראה שהקשר ביניהם ללא ספק עולה מדרגה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה