טלוויזיה

מאסטר שף נבחרת החלומות: המתמודדת הבלתי נשכחת הודחה והגיבה בבכי

המשתתפת הכי מוכרת מריאליטי הבישולים, סיימה הערב את דרכה בתוכנית והודחה אחרי מנת עוף מאכזבת: "חזרתי לכאן אחרי 10 שנים עם ביטחון ואהבה למה שאני עושה", סיכמה אגדת הבישול הביתי בדמעות

מערכת ice | 
מאסטר שף נבחרת החלומות (צילום ערן לוי)
מי שפתחה את העונה הראשונה של ריאליטי הבישולים של קשת 12– כולל הפרח על הראש שהפך לסימן ההיכר שלה -  מסיימת היום את דרכה במאסטר שף נבחרת החלומות – עשור לאחר אותה חשיפה שהפכה אותה לאגדה.
סמדי בומבה, אשפית המטבח הביתי והמרוקאי, הודחה הערב מהתוכנית שמקבצת את מיטב המתמודדים מכל עונות ריאליטי הבישולים לדורותיו, לעונת  אולסטארס מיוחדת. את העונה מוביל פאנל שופטים חדש-ישן הכולל את מיכל אנסקי, רותי ברודו, והשפים יובל בן נריה ואבי ביטון.
כזכור, בומבה הגיעה לראשונה לתוכנית בגיל 46 מבאר שבע, שם עבדה כאם בית בדיור מוגן. 10 שנים אחרי אותו אודישן, בומבה שבה לתוכנית - ללא הפרח המוכר בשיער - אך עם אותה נוכחות בולטת ועם טייטל של שפית פרטית.
לאחר תחרות צמודה בקרב על מנת העוף המושלם, בומבה, שהכינה עוף עם קוסקוס, לא סיפקה את השופטים הערב. "המנה הזאת היא פשוטה מדי ובסוף לא הרגשתי שזו מנה שיכולה להתקיים במסעדה. הצילחות היה פשוט מדי לטעמי", הכריע השף בן נריה בעוד רותי ברודו מתלוננת על מנה יבשה.

סמדי בומבה | צילום: ערן לוי
בומבה שהודחה ונפרדה בדמעות סיכמה: "חזרתי לכאן אחרי 10 שנים עם ביטחון ועם אהבה למה שאני עושה. תודה על הזכות, על המילים החמות, על הכנות, על היושר. אני בוכה לא כי אני מרגישה מופסדת. אני מרגישה פספוס".
נפרדה בדמעות והסבירה שהיא חשה פספסוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה