טלוויזיה

ערוץ הטלוויזיה יצא נגד הטרור - מפגינים פרצו ושרפו את המשרדים

ערוץ הטלוויזיה MBC, הנמצא בבעלות סעודית, כינה במהלך שידור שלו את סינוואר, נסראללה, הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה האיראניים ועוד כ"הפנים של הטרור". בתגובה, מפגינים פרצו למשרדים, השחיתו אותם ושרפו אותם. השלטון בעיראק החליט לסגור את פעילותו במדינה, ולהשעות את רישיון השידור שלו: "הפרו את הכללים"
מערכת ice | 
מפגינים פרו-פלסטינים (צילום יוטיוב/ כאן 11)
ערוץ הטלוויזיה MBC, הנמצא בבעלות סעודית, שידר בדיווח שלו לאחר חיסול מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, בו הציג את מנהיגי חמאס, מנהיגי חיזבאללה בהם כמובן חסן נסראללה שחוסל גם הוא ואת הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה האיראניים כ"הפנים של הטרור".
רגע אחרי, התרחש אירוע מפחיד במיוחד במשרדי הערוץ, אחרי שתומכי תומכי המיליציות השיעיות בעיראק, הנתמכות בידי איראן, הסתערו על המשרדים בעיר הבירה בגדאד, פרצו אליהם, הציתו אותם, השחיתו ציוד רב בו מחשבים וגרמו לכאוס עצום, תוך שהם מצלמים עצמם הורסים כל מה שנקלע להם בדרך.
רגע אחרי שהמשרדים של הערוץ בעיראק הושחתו ונשרפו, השלטון בעיראק החליט לסגור את פעילותו במדינה, ולהשעות את רישיון השידור שלו במדינה. בהודעתה על השעיית רשת MBC, ועדת התקשורת של עיראק מסרה: "חובתנו היא להתריע על מפירים של ערכים לאומיים ושל מוסר ציבורי. הרשת ההפרה שוב ושוב את הכללים בהתקפותיה על הקדושים". צפו בתיעוד החריג מהמשרדים של MBC בעיראק:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה