טלוויזיה

מייה שם חושפת את ההטרדה המינית בשבי: "התעלפתי עירומה בשירותים"

הצצה ל"מחוברים - החיים במלחמה", מתוך הפרק שישודר היום ב HOT3: מייה שם ששוחררה מהשבי לאחר 54 יום מספרת לצלם זיו קורן את שעבר עליה בבית החטוף בעזה: "דאג להזכיר לי שראה אותי בלי תחתונים"
מערכת ice |  2
מיה שם (צילום מסך קשת 12)
מייה שם, שהיתה חטופה בעזה ושוחררה לאחר 54 ימים, מופיעה בעונה החדשה של "מחוברים – החיים במלחמה" בפרק שישודר היום, כאשר היא משתפת את הצלם זיו קורן על חוויות קשות מהשבי.
בסרטון הצצה לפרק שנחשף, מתארת מיה שם את החוויות המצמררות שעברה שם: "הגענו לאיזשהו מקום, לא זוכרת, רק זוכרת שפשוט הכניסו אותי לחדר, הושיבו אותי בפינה. היד לא מחוברת ואני נוזלת דם. מלא-מלא ערבים מסביב. וחדר משהו... מיטה של בית חולים באמצע החדר, אור קטן כזה, כמו בסרטי אימה. אני ככה עם הראש, כאילו מחוסרת הכרה, פשוט קשרו לי את היד עם פלסטיק והידקו חזק, ככה שלושה ימים.
 
"הגעתי לבית של החוטף ככה עם היד, והייתי ביום האחרון של המחזור. היו צריכים להחזיק לי את היד כדי שאוכל ללכת. אשתו נכנסה איתי לשירותים. אני לא אשכח, אני עם היד ככה, ואני בוכה, פשוט זולגות לי הדמעות, ואני מנסה לשים טמפון ולא מצליחה, בוכה ולא מצליחה. והוא מבחוץ דופק והיא צורחת עליי. מרוב כאב התעלפתי, בלי תחתונים ובלי מכנסיים, וקמתי במיטה".
מיה מספרת כי החוטף הטריד אותה: "הוא כל הזמן דאג להזכיר לי שהוא ראה אותי בלי תחתונים. כל התקופה בשבי לא קיבלתי מחזור, מההלם, מהטראומה של הגוף. אבל שם את לא יודעת מה לחשוב כבר".

"מחוברים - החיים במלחמה" משודרת בימי ראשון-שלישי ב-22:00 ב HOT VOD, HOT3 ו- NEXT TV.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זרע עמלק (ל"ת)
    חפים מפשע 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה הפלות עברת ?
    דנה 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לא ברור מה מסופר. כמה זמן מעל או מתחת לאדמה ? איך הגעת מגרמניה לשם ? ואין מה ללבוש גם היום ? אי אפשר להלביש אותה ?
    סגור