טלוויזיה

מגישת חדשות 12 משתפת בכאב: "אי אפשר לנשום"

באיסנטגרם שלה קרן מרציאנו העלתה את התיעוד של דניאל הגרי ממנהרות המוות וכתבה: "אי אפשר לנשום", דפנה ליאל הוסיפה: "דובר צה״ל מראה שאי אפשר לעמוד במנהרה והלחות בה קשה, בקבוקי שתן, בור ספיגה לעשות צרכים, בגדי נשים, ציוד הגיינה של נשים. במנהרה גם נמצאה תחמושת וציוד ששימש את המחבלים"
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
גם מגישי החדשות מזועזעים. דובר צה"ל, דניאל הגרי, חשף אמש (שלישי) תיעוד קשה מהמנהרה שבה נרצחו ששת החטופים בסוף החודש שעבר, כאשר בסרטון, שהוצג למשפחות החטופים ובאישורן לציבור, נראה הגרי יורד למנהרה הצרה ומצביע על כתמי דם במקום שבו לדבריו נרצחו החטופים, גם קרן מרציאנו התקשה להתמודד עם הסרטונים.
באיסנטגרם שלה היא העלתה את התיעוד וכתבה: "אי אפשר לנשום", דפנה ליאל הוסיפה: "דובר צה״ל מראה שאי אפשר לעמוד במנהרה והלחות בה קשה, בקבוקי שתן, בור ספיגה לעשות צרכים, בגדי נשים, ציוד הגיינה של נשים. במנהרה גם נמצאה תחמושת וציוד ששימש את המחבלים".

מלבדן, גם מגיש ערוץ 14 ינון מגל כתב ברשתות החברתיות שלו: "במדינה נורמלית אחרי רצח של שישה חטופים ואחרי חשיפת התיעוד המזוויע מהתנאים בשבי, כל הזעם היה יוצא נגד הרוצחים, רק פה יש תופעה מופרעת, שזה מעורר ביקורת על מי שמנסים לחלץ אותם מהתופת. כאמור, מחלה חשוכת מרפא"
במהלך החשיפה, תיאר הגרי את תנאי המחייה הקשים של הירש, עדן, אורי, אלמוג, כרמל ואלכס במנהרה, שכללו אוורור לקוי, חום כבד ולחות גבוהה. בנוסף, הוצגו בקבוקי שתן וחשד לבור ספיגה. "מדובר בקטסטרופה של תנאים לא אנושיים", אמר הגרי. הסרטון הופץ גם באנגלית במטרה להמחיש לעולם את הרוע של חמאס והאכזריות כלפי החטופים.
 

החטופים, שהוחזקו במנהרה בתנאים קשים במשך כמעט 11 חודשים, חיו בהרעבה חמורה וחסרו שירותים בסיסיים. עדן ירושלמי, אחת מהקורבנות, נמצאה שוקלת 36 ק"ג בלבד בעת גילוי גופתה. הסרטון עורר זעזוע רב בקרב משפחות החטופים ובכירי הדרג המדיני, שחלקם צפו בתיעוד בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה חשבתם
    ניסים 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא בית מלון כמו שאתם מבלות עם המישפחה שלכם תפסיקו לשחק אותה יש בעזה אזרח 10 שנים לא שמענו מכם מילה בושה לכול אנשי התיקשורת
    סגור
  • 1.
    הלילך 5
    שמאל פרץ 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שקורה במדינה זה התחיל מהתקשורת והפרטליטות. נא לא לבוא בתענה לבנימין נתניהו הצדיק..
    סגור