טלוויזיה

חדשות 13 במינוי נוצץ: מי מגיע אחרי 17 שנה בידיעות אחרונות?

ניר (שוקו) כהן שכיהן ב 17 השנים האחרונות במגוון תפקידים עיתונאיים בקבוצת ידיעות אחרונות ביניהם סגן עורך ראשי ynet, נכנס רשמית לתפקיד סמנכ"ל התוכן והדיגיטל של הערוץ
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חודש אחרי העזיבה המפתיעה, בחדשות 13 ממנים היום (ראשון) באופן רשמי לתפקיד החשוב והיוקרתי של סמנכ"ל התוכן והדיגיטל את ניר (שוקו) כן, במקומו של ליאור לנדנברג שהודיע על עזיבתו לתפקיד ראש חטיבת החדשות בתאגיד במקומו של ברוך שי.
כהן שכיהן ב 17 השנים האחרונות במגוון תפקידים עיתונאיים בקבוצת ידיעות אחרונות ביניהם סגן עורך ראשי ynet, ראש חטיבת החדשות המאוחדת של קבוצת ידיעות אחרונות, העורך האחראי של אולפן החדשות ב-ynet ומנהל פרויקטים מיוחדים. בחודשים האחרונים כותב טור פוליטי קבוע במוסף לשבת וגם מגיש אולפן האקטואליה באתר.
אמיליאנו קלמזוק מנכ"ל רשת 13 מסר כזכור בתגובה: "כהן מביא איתו לצד רקורד מקצועי מרשים כעיתונאי גם כישורי ניהול וניסיון בפלטפורמות שונות של תקשורת. אני משוכנע שניסיון זה יהווה נכס להצלחת ערוץ 13, לעיתונאים, ולעובדים. מאחל לו הצלחה".
למי ששכח, מינויו של לנדנברג יצא לדרך רשמית לפני כשבועיים, לאחר אישור מועצת התאגיד והוא יתחיל את תפקידו כראש חטיבת החדשות בספטמבר הקרוב. ליאור לנדנברג, בן 46, שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים ב"מעריב", ולאחר מכן בשורת תפקידים בכירים בחדשות 10 בהן 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית בחדשות 10 וכן כמנהל התוכן ורכז הכתבים. לאחר מכן מונה למנהל מערכת החדשות בוואלה, ואחר כך חזר לחדשות 13 לתפקיד סמנכ"ל התוכן, תפקיד שאותו הוא מסיים כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה