טלוויזיה

כוכב "האח הגדול" נגד התוכנית: "למה נותנים לחרא הזה במה?"

כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול", אורי נגר, הצטרף לביקורות נגד התוכנית, שמשודרת בזמן ש-115 חטופים שלנו עדיין נמצאים בשבי החמאס: "למישהו נראה הגיוני שהם מרשים לעצמם לריב על אוכל? ניתוק מוחלט ואני לא יודע למה נותנים לחרא הזה במה. תשנו קצת"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 סופגת לא מעט ביקורות מאז עלתה לאוויר, וגם קצת לפני כן, זאת על רקע ההחלטה של רשת לשדר את התוכנית דווקא בזמן המלחמה, כש-115 חטופים שלנו עדיין מוחזקים בשבי החמאס.
מי שהצטרף לביקורות או לא אחר מאשר כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול", אורי נגר, שהעלה אתמול (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תקף את התוכנית. נגר, כתב תחילה בסטורי שהעלה: "שאלה לי אליכם, על נושא שבאמת מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים".
כוכב הריאליטי המשיך: "עזבו את זה שאני לא רואה האח, אני רואה המירוץ למיליון, למעט כמה אנשים שאני מאוד אוהב באח, השנה פחות מעניין. אבל אתמול אני רואה שהם אשכרה רבים על אוכל, למישהו זה נראה הגיוני? ועוד באתם מבחוץ, אז אתם יודעים בדיוק מה המצב בחוץ, שיש אנשים שמחכים לפת לחם במהלך יום שלם ואני מדבר על החטופים כמובן".
נגר הוסיף ושיבח את אחד המתמודדים: "למישהו נראה הגיוני שהם מרשים לעצמם לריב על אוכל? מזל שקם שם איזה גאון, דני, שאומר להם יא מנותקים אתם עוד חודש וחצי אוכלים במסעדות. באמת יש אנשים ש... באמת יש אנשים שאוכלים לחם, פת לחם ביום. ניתוק מוחלט ואני לא יודע למה נותנים לחרא הזה במה, אני מדבר ספציפית על כל עניין האוכל, תשנו קצת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל התכנית התת רמה הזאת בנויה על מריבות.
    ישראל 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האחוז הגבוה ברייטינג מסמן לצערי את הרמה הנמוכה של IQ בציבור הישראלי.
    סגור
  • 1.
    יש למישהו ציפיות מחבר דבילים סגורים יחד? (ל"ת)
    ראובן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור