טלוויזיה

המודח "מרוקדים עם כוכבים" מודה: "אני יצור שקשה לאכול אותו"

אלישע בנאי, שנחשב לאחד המתמודדים הבולטים ביותר בעונה של "רוקדים עם כוכבים", יחד עם בת זוגו ג'ניה ליבמן, הודחו מהתוכנית. כעת, בנאי פותח הכל ומדבר גם על השופט דוד דביר: "מאחורי הקלעים דוד ואני ממש אחלה"
מערכת ice | 
צילום freepik
הזמר והשחקן אלישע בנאי, הוא ללא ספק אחד המתמודדים הבולטים והמקרנים ביותר בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" שמשודרת בקשת 12. אחרי שקיבל מחמאות רבות ואפילו היה מועמד להגיע לשלבים הסופיים, דרכו של בנאי ושל השותפה שלו לריקוד, ג'ניה ליבמן, הסתיימה אמש (רביעי) באופן סופי, זאת לאחר שהשניים הודחו מהתוכנית.
מיד לאחר התוכנית, אלישע בנאי וג'ניה ליבמן, ערכו ראיון פרידה משותפת ב"ערב טוב עם גיא פינס", שם דיברו על הקושי והחוויות מהעונה. בנאי סיפר על ההדחה: "אני ברגשות מעורבים. קשה לי להיפרד מזה כרגע. זו הייתה חוויה אינטנסיבית".
בהמשך, דיבר בנאי על הביקורות של השופט דוד דביר, שידוע כשופט הקשוח ביותר בתוכנית. בנאי הודה: "דוד מקצוען מטורף, הוא יודע דברים שאנשים לא שמים אליהם לב". ומה לגבי השיפוט כלפיו? אלישע בנאי מודה: "אני חושב שאני יצור שלפעמים קשה לאכול אותו ולפעמים קל לאכול אותו. אתה יכול לאהוב אותי ויכול לא לאהוב אותי, אבל בסוף מאחורי הקלעים דוד ואני ממש אחלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה