טלוויזיה

"האח הגדול" בהלם: לא תאמינו מי הדייר החדש שעומד להיכנס לבית

בפרק האחרון של "האח הגדול" ניתן רמז לדיירים על דייר חדש שעומד להיכנס לבית, בו נטען כי אותו בחור מכיר את הדיירות פרידה והדר. כעת, נודע כי בנו של אגדת הכדורסל דריק שארפ, די.ג'יי שארפ, כדורסלן בעצמו, ייכנס לבית השמור ביותר במדינה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
כמדי עונה, גם במהלך העונה הנוכחית של "האח הגדול" ברשת 13, ייכנסו להם לא מעט דיירים חדשים ומפתיעים לבית השמור ביותר במדינה. אמש (שבת) בפרק האחרון ששודר, ניתן רמז על דייר חדש שעומד להיכנס לבית "האח הגדול".
ברמז שנשלח נטען כי אותו דייר חדש שעומד להיכנס לבית השמור ביותר במדינת ישראל, מכיר שתיים מהדיירות ששוהות בימים אלו בבית - פרידה והדר. כעת, ב"ישראל היום" חשפו את השם המסקרן והמפתיע ביותר שנכנס כעת לבית "האח הגדול".
מדובר בלא אחר מאשר בנו של כדורסלן העבר ששיחק במכבי תל אביב, דרייק שארפ, דריק ג'וניור (די.ג'יי) שארפ. שארפ הבן בן ה-27 הוא כדורסלן בעצמו, ושיחק במהלך השנים האחרונות במספר קבוצות בכדורסל הישראלי בהן: עירוני רמת גן, מכבי הרצליה, הפועל גלין עליון, הפועל באר שבע ומכבי חיפה.
די.ג'יי שארפ הוא כאמור בנו של אחת מאגדות הכדורסל הגדולות בתולדות מכבי תל אביב, דריק. הוא נולד וגדל בהרצליה, ובגיל 16 עבר ללמוד בארצות ה ברית, עד שחזר מאוחר יותר לישראל והחל לשחק כדורסל בליגה הלאומית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה