ויראלי

האח הגדול תחת מתקפה קשה: "חוסר רגישות שמעציב כל פעם"

רן בוקר כתב ביקורת חריפה על התכנית: "באח הגדול מנסים תוכנית אחר תוכנית להזכיר את החטופים, מפעם לפעם זה נראה הזוי ומגוחך יותר, ברמה שאפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בחסות מסחרית"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
האח הגדול ממשיך לעורר כעס רב בקרב צופים וגם בקרב אנשי תקשורת. אחרי הסערה שעלתה בשל הפרומו המוגזם בו פרידה בוכה לקראת הפגישה עם משפחתה, כעת גם גיא זוארץ ולירון וייצמן חטפו ביקורת על הדרך בה ניהלו אמש (רביעי) את המשדר.
רן בוקר כתב ביקורת חריפה ב-YNET: "באח הגדול מנסים תוכנית אחר תוכנית להזכיר את החטופים, מפעם לפעם זה נראה הזוי ומגוחך יותר, ברמה שאפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בחסות מסחרית".

עוד הוא כתב: "אני מבין את הרצון של רשת והפקת האח הגדול ומאמין שזה מגיע מכוונה טובה, אבל המעבר החד הזה בין אזכור החטופים ל״עכשיו אפשר להתחיל באח הגדול״, חוטא למטרה. הוא חסר רגישות ברמה שמעציבה אותי בכל פעם מחדש. אפשר ורצוי למצוא פתרונות אחרים כדי לשדר תוכניות בידור שתספק אסקפיזם מחד".
לסיום הסביר: "מאידך לחבר את זה למצב במדינה וכמובן לאחינו ואחיותנו בשבי, האח הגדול בעצמו עשה את זה באחד המקרים העונה. אבל בפתיח התוכנית בקלות אפשר לחשוב שבאח הגדול עושים את זה כדי לסמן וי או כדי לחסוך את הביקורות, כי זה לגמרי נראה ככה. וחבל, כי ברור שהכוונה טובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שידור יום רביעי 18/07/24
    גיא זוארץ(Real) 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אדוני יש הפקה מאוחרי הקלעים. בתור תוכנית ראליטי במדינת ישראל(שעוברת תקופה קשה ביותר).אנחנו מחויבים להזכיר בכל שידור את המצב הנתון.
    סגור