טלוויזיה

זוגיות חדשה ב"רוקדים עם כוכבים"? התיעוד ממאחורי הקלעים

הזוג הלוהט מ"רוקדים עם כוכבים", טל מורד וסנה סוקול, העלו סרטון קצר שלהם לאינסטגרם בו רואים אותם מרכיבים את המילה LOVE, התגובות על היותם "זוג בסתר" לא איחרו להגיע
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
סדרת הריאלטי "רוקדים עם כוכבים" חזרה בעונה חדשה ממש לפני כשבוע וכבר מטפסת אל המקומות הראשונים ברייטינג ומנצחת את המתחרים. אחת ה"אטקרציות" שיש בעונה הזו של רוקדים עם כוכבים, היא העובדה שזוג האקסים, מאיה קיי וטל מורד, מתחרים זה בזו על הבמה כאשר כל אחד מהם מצוות לרקדן אחר. עד כה, נראה שיש פרגון בין השניים על הבמה וחיבה הדדית.
עם זאת, השמועות על התפתחות של משהו רומנטי בין טל מורד לסנה סוקול, לא פוסקות. מתחילת העונה לאחר הציוות של השניים - בגילאי ה-20 לחייהם, יפים ורווקים, החלו לשאול אותם בראיונות שונים האם מתפתח בניהם משהו רומנטי, הכחישו לאחר שאמרו שיש בניהם כימיה טובה, אבל לא מעבר לזה. היום, (חמישי) השניים מעלים סרטון משותף לאינסטגרם בו רואים את שניהם בקטע קצר ומשעשע, מרכיבים את המילה "LOVE" ממקלות אוזניים כשהשיר LOVE של מייקל בובל מתנגן ברקע. 
התגובות כמובן מיהרו להגיע ואיתן השמועות המתחזקות על היותם זוג מאחורי הקלעים של רוקדים עם כוכבים. בנוסף, השבוע התפרסם תיעוד של השניים יושבים לאכול במסעדה בתל אביב מחוץ לשעות צילומי התוכנית.

(צילום מסך: אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה