טלוויזיה

מגישת החדשות מובכת בשידור חי: כך הגיבה בזמן שבלעה זבוב | צפו

מגישת מהדורת חדשות הבוקר של ערוץ בוסטון 25 האמריקאי, ונסה וולש, נתפסה ברגעים טלוויזיוניים מביכים במיוחד אחרי שבלעה זבוב בשידור חי. צפו ברגע המביך
מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
מקצוענות זה שם המשחק: מגישת מהדורת חדשות הבוקר של ערוץ בוסטון 25 האמריקאי, ונסה וולש, נתפסה ברגעים טלוויזיוניים מביכים במיוחד אחרי שבלעה זבוב בשידור חי, אך כמו אשת מקצוע ענקית היא המשיכה בשידור כאילו כלום לא קרה.
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות והפך לוויראלי בין רגע, נראה זבוב מתקרב אל העין של וולש ומציק לה. וולש מצמצה בעיניים, וברגע הזה הזבוב ברח ישירות לפה שלה - והיא בלעה אותו והמשיכה כרגיל כאילו כלום לא קרה.
זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים במקרה כזה. לפני כנה וחצי, המגישה הקנדית פארה נאסר, הפכה בעל כורחה לכוכבת ברשתות החברתיות, כאשר זכתה ללעג רב בגלל זבוב קטן שגרם לה למבוכה גדולה.
במהלך השידור החי של המהדורה, נאסר לא הבחינה בזבוב שחג סביבה ונכנס לפיה, דבר שכמעט גרם לה לחנק, אלא שהיא הצליחה להימנע מצרות גדולות יותר והמשיכה לדווח מבלי לאבד את העשתונות ולהילחץ.
הגולשים הבחינו בפרצוף הנמלא בגועל שעשתה מגישת החדשות לאחר שהבינה שבלעה את הזבוב, אך היא לא עצרה והמשיכה לדווח כרגיל. לאחר מכן הבהירה בהומור: "ביחס לשיטפונות הנוראיים בפקיסטן, בליעת זבוב תוך כדי שידור כבר לא נשמעת כמו דבר כל כך נורא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה