טלוויזיה

ניב סולטן בתפקיד הראשי, זו השחקנית שתככב לצידה

ב-HOT התחילו בשלבי ליהוק לסדרת הדרמה שצפויה לעלות בעוד מספר חודשים בשירותי התוכן. אחרי שאת התפקיד הראשי תפסה ניב סולטן, מודיעים על ליהוק נוסף לסדרה
שירה יום טוב | 
ניב סולטן שגרירת אלביב (צילום ניב סולטן)
השחקנית מור דימרי לוהקה לסדרה חדשה ב-HOT "לב של רוצח" ותככב בה לצד ניב סולטן, שלוהקה לתפקיד הראשי. מור תגלם בתפקיד מרכזי את תותי, חברתה הטובה, ולמעשה היחידה, של דסי (ניב סולטן).
תותי עובדת כאחות כירורגית במחלת ההשתלות, היא לכאורה ההפך הגמור מדסי. היא פרובוקטיבית ופלרטטנית ונהנית להשתעשע, נשואה לאיש צבא שתלטן ונוקשה שהיא התאהבה בו עד מעל לראש כשהיתה חיילת, וכעת נמצאת איתו במערכת יחסים תלותית, עם הרבה ריבים על סף האלימות.
סולטן עצמה תגלם את התפקיד הראשי כרופאה מנתחת שנאלצת להתמודד עם סוגיות מוסריות ורפואיות מול בית החולים בו היא עובדת, אחרי שמגיע לפתחה סיפורו של מטופל שבית החולים בוחר לגרוע ממנו טיפול בעקבות הרקע שלו. בעקבות כך תעבור דמותה של סולטן מסע ניסיונות להצלה של חולים כנגד החלטת בית החולים.
דימרי מככבת בימים אלה ב-HOT בסדרת המתח "רוח צפונית", בה היא מגלמת בתפקיד משנה את ניבי, חיילת צעירה ב-8200, לצידם של לוסי איוב, אלישע בנאי, יניב ביטון ומיכאל אלוני.

מור דימרי. צילום: שי פרנקו
"לב של רוצח" היא סדרת דרמה רפואית שתעסוק בדילמות רפואיות ממבטם של אנשי הרפואה. הסדרה נמצאת כרגע בשלבים ראשונים של ליהוקים ותתחיל צילומים בקרוב לקראת עלייה ב-HOT בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה