טלוויזיה

אפל מאשרת: התאגיד התחיל לעבוד על העונה הבאה של "טהרן"

אחרי שהעונה הרביעית של דרמת הריגול המצליחה של כאן 11 ואפל TV פלוס, "טהרן", הוקפאה. כעת, התאגיד פרסם כי הוא קיבל אישור מאפל, להמשיך את העבודה על העונה הרביעית במקביל על העבודה על העונה השלישית שתעלה בקרוב
מערכת ice | 
טהרן (צילום באדיבות Apple TV וכאן 11)
דרמת הריגול "טהרן" הפכה לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר שיצאו מבית היוצר של תאגיד השידור. אחרי שהעונה הראשונה הפכה להצלחה גדולה, הסדרה נמכרה לשידור גם באפליקציית הסטרימינג של  החברה, אפל TV+.
לפי פרסום של מאקו, בזמן שהעונה השלישית של "טהרן" נמצאת בעבודה מתקדמת וצפויה לעלות לשידור בשנה הקרובה, התאגיד כבר החל לעבוד במקביל על העבודה הרביעית של הסדרה. אחרי שהעבודה על העונה הוקפאה על ידי אפל ואף הסדרה הייתה בסכנת ביטול, כעת, כאן 11, קיבלו אור ירוק לחדש את כתיבתה.
ההודעה בנוגע להקפאת העבודה על העונה הרביעית פורסמה על ידי מאקו, בשבוע שעבר, בתאגיד הקפיאו את העבודה על העונה הרביעית של "טהרן", וגורמים בתעשיית הטלוויזיה אף טענו כי העונה למעשה מבוטלת, וכי גם אם תהיה עונה כזאת היא תהיה ללא מעורבות של חברת אפל.
מנגד, גורמים בתאגיד טענו כי לא מדובר בביטול ואמרו: "תהיה עונה רביעית. לא ברור מתי, אבל כרגע הודיעו על הקפאה שלה. המצב בארץ מורכב וצריך להתאים הכל למצב, העניין נמצא בבחינה עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה