תרבות ופנאי

ניב סולטן נשברת: "התממשות כל הסיוטים הנוראים ביותר"

לאחר שהחטופה ששוחררה חשפה כי הותקפה מינית בשבי, ניב סולטן מגיבה בכאב על הדברים: "הלוואי וכל זה לא היה קורה ובכלל לא היינו נחשפים לתעצומות הנפש של עמית סוסנה ועוד ועוד רבים"
מערכת ice | 
ניב סולטן שגרירת אלביב (צילום ניב סולטן)
ניב סולטן, השחקנית וכוכבת סדרת הדרמה "טהרן" של כאן 11, פרסמה לאחרונה סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו הביעה את עמדתה בנוגע להצהרתה של החטופה ששוחרה עמית סוסנה, אשר חשפה כי היא עברה אונס מצד מחבלי החמאס שחטפו אותה ב-7 באוקטובר. 
בסטורי המדובר שאותו פרסמה השחקנית לעוקביה ברשת החברתית, כתבה ניב סולטן: "מסרטון החטיפה שבו היא נאבקת בשבעה מחבלים שגוררים אותה דרך היציאה בראש מורם ועד השיתוף הזה שהוא כל כך לא מובן מאליו, איזו אישה מיוחדת במינה".
 



סולטן, שכואבת כמו רבים מאיתנו על אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, ציינה בפני עוקביה: "הלוואי וכל זה לא היה קורה ובכלל לא היינו נחשפים לתעצומות הנפש של עמית סוסנה ועוד ועוד רבים. התממשות כל הסיוטים הנוראים ביותר. וכמה זה כואב שבשביל 134 מהא.נשים שלנו, הסיוט הזה עוד בהתהוות. מתפללת כל כך חזק".


(צילום: sultaniv@)

כזכור, אתמול (שלישי) נחשף כי בראיון ל"ניו יורק טיימס", סיפרה בכאב החטופה ששוחרה, עמית סוסנה, על שהייתה קורבן להתעללות מינית ולאונס שנעשו מצד מחבלי הנוחב'ה בשבי החמאס. "הוא הגיע אליי, דחף את הנשק שלו לכיוון המצח שלי – והכה אותי. הוא גרר אותי לחדר הילדים, חדר מלא בפוסטרים של ילדים – ואז כיוון עליי את הרובה, והכריח אותי לבצע בו מעשה מיני".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה