שיווק ופרסום

ניב סולטן קוטפת ג'וב מפתיע: שיתוף הפעולה עם שטראוס נחשף

מותג סלטי 'אחלה' מקבוצת שטראוס משיק קמפיין חדש עם פרזנטורית מפתיעה: ניב סולטן, שצפוי לעלות לאוויר במהלך חודש פברואר. השחקנית סיפרה: "אין דבר יותר כיף מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו איך האוכל הישראלי, מחבר אותנו הישראלים סביב השולחן"
מערכת ice | 
ניב סולטן (צילום שי פרנקו)
מותג סלטי 'אחלה' מקבוצת שטראוס משיק קמפיין חדש עם פרזנטורית מפתיעה: השחקנית ניב סולטן. הקמפיין צולם במהלך השבוע האחרון וצפוי לעלות לאוויר במהלך חודש פברואר.
הקמפיין החדש, מחזק את הנרטיב הישראלי והשורשי של המותג, ושם דגש על תחושת הקרבה והשייכות המזוהים עם סלטי אחלה. המותג הוא אחד מהוותיקים בישראל ועובד בארץ כבר לא פחות מ-30 שנה.
במסגרת הפרסומת, תדגיש ניב סולטן, את נקודות הדמיון של המשפחות השונות בחברה הישראלית באמצעות דילוג בין סיטואציות יומיומיות המוכרות לכולנו תוך שהיא מספרת על המשפחתיות, הקרבה והשייכות שמייצגים סלטי אחלה.  את הפקת הקמפיין הובילו משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת ההפקה יש הפקות.
שירי כהן מירקוס, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל של שטראוס: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של ניב סולטן למשפחת "אחלה" בדיוק בזמן לציון 30 שנה למותג. בחרנו בניב להיות הפנים החדשות של המותג מאחר וגם היא, בדיוק כמו "אחלה" היא סמל לישראליות, לחום ולחיבור בין אנשים ותרבויות".
ניב סולטן סיפרה: "מתרגשת להצטרף לקבוצת שטראוס ולמשפחת "אחלה", אין דבר יותר כיף מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו איך האוכל הישראלי, מחבר אותנו הישראלים סביב השולחן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה