שיווק ופרסום

ניב סולטן ומאור שוויצר בקמפיין זוגי ראשון: זו החברה אותה ייצגו

קבוצת תדהר חתמה על הסכם עם בני הזוג, השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר, שישמשו פרזנטורים של החברה ויככבו לראשונה יחד בקמפיינים השונים שלה
מערכת ice | 
ניב סולטן ומאור שוויצר (צילום מיכה לובוטון)
קבוצת תדהר, קבוצת הנדל״ן הפרטית, הודיעה היום (חמישי) כי היא חתמה על הסכם עם בני הזוג, השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר, שישמשו פרזנטורים של החברה ויככבו לראשונה יחד בקמפיינים השונים של תדהר.
לטענת קבוצת תדהר, ההסכם נחתם כחלק ממהלך שיווקי - אסטרטגי ארוך טווח של הקבוצה, שמטרתו בניית מותג תדהר כמותג המוביל בשוק הנדל"ן הישראלי. המהלך הוא המשך לקמפיין "שיטת תדהר" - המתאפיינת בהתחייבות לליווי הלקוח לאורך כל שרשרת הערך, תוך תכנון ובנייה בסטנדרטים גבוהים, תוך הענקת שירות אישי ללקוחותיה.
קבוצת תדהר נוסדה בשנת 1993, והיא בין החברות הבודדות שמטפלות בכל תהליך הייזום והבנייה מקצה לקצה. החברה עוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמים לתעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר. בנוסף לכך, מחזיקה תדהר במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים. 
ניב סולטן ומאור שוויצר בצילומים לקמפיין של תדהר (צילום: מיכה לובטון)
כזכור, רק לאחרונה נודע כי ניב סולטן לוהקה לסרט השני של "בחורים טובים", שם תגלם את השידוך של ברוך, אותו מגלם בעלה לחיים, מאור שוויצר, שהתרגש מאוד משיתוף הפעולה ביניהם, וממש לא בפעם הראשונה על מסך הטלוויזיה. שוויצר כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "שבע שנים אחרי הפרויקט האחרון שעשינו יחד וגרם לנו להפוך לבעל ואישה, סוף סוף חוזרים לצלם יחד".
ניב סולטן ומאור שוויצר בצילומים לקמפיין של תדהר (צילום: מיכה לובטון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה