טלוויזיה

צפו: הצצה לפרק המיוחד של קופה ראשית לכבוד יום העצמאות

אחרי שידור מיוחד בצל מלחמת חרבות ברזל, סדרת הקאלט חוזרת עם אירוע מיוחד לכבוד יום ההולדת של המדינה. איך הפתיע טיטינסקי את כוכבה? והאם ג'יבוטרו יתערב? הנה טיזר קטן למה שישודר היום בערב בכאן 11 ובכאן BOX
מערכת ice |  1
קופה ראשית (צילום כאן 11)
קופה ראשית היא כנראה אחת הסדרות הכי ישראליות שיש. לאחר ששידרו פרק ספיישל מיוחד של הסדרה האהובה בצל מלחמת חרבות ברזל, הכריזו בתאגיד כי לכבוד יום העצמאות ישודר פרק מיוחד. הפרק צפוי להיות משודר היום (שלישי) בשעה 21:30. 
הפרק ישודר לאחר אחרי מהדורת החדשות בכאן 11 ובכאן BOX. בפרק, אביחי (יגאל עדיקא), מנהל הסופר, שוכר את אנטולי (דניאל סטיופין) וניסים (יניב סוויסה), עובדי הקצבייה, לעבוד באירוע על-האש של ההנהלה הבכירה, שירה (נועה קולר) מגלה שהיא לא מוזמנת.
במקביל, ראמזי (אמיר שורוש) מקשה על טיטינסקי (דב נבון) לרכוש גריל חשמלי. בהצצה המיוחדת לפרק אפשר לראות כיצד אמנון טיטינסקי, הקמצן המושבע, מפתיע את הקופאית האגדית (כוכבה) כשהוא מגיע לקופה עם פריט שעולה יותר מ-9.90. צפו בהצצה כאן. 
 

מלבד הפרק המיוחד של קופה ראשית, שידורי הטלוויזיה של יום העצמאות כוללים שידורים של סרטים ישראליים אהובים בערוצים השונים כמו זוהי סדום, אוהב אותך צ'ארלי ועוד. גם חידון התנ"ך המסורתי משודר היום בשידור חי בערוצים השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפיים
    מרדכי צ'יבוטרו 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אני מחכה לפרק. סדרה מדהימה. דרך אגב, צ'יבוטרו הוריד את הבלונד
    סגור