טלוויזיה

ארץ נהדרת, קופה ראשית ונבסו: המדריך לבינג' ישראלי מושלם

מה יותר טוב מהקרנת רצף של סדרת הקומדיה הישראלית האהובה עליכם או איזה סרט בורקס? ריכזנו את השמות של הכותרים הכי חמים מכל הזמנים שתוכלו לצפות בהם תוך כדי הנפנוף
שירה יום טוב |  1
קופה ראשית, ארץ נהדרת (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11, יחצ קשת 12)
יום העצמאות כבר כאן, ולצד המנגל, ישראלים רבים אוהבים לחזור ליצירות הקולנוע הישראליות מכל הזמנים. בשנים האחרונות נוספו לא מעט סרטים לארסנל הישראלי וכמובן סדרות. אם אתם מחפשים איפה ניתן לצפות התכנים נבחרים, הכתבה הזו בשבילכם. 
ביום העצמאות, כמדי שנה, ישודרו בערוץ הסרטים של פרטנר TV וב-VOD, מיטב הסרטים של הקולנוע הישראלי, בדגש כמובן על סרטי הקומדיה שמובילים את הקולנוע הישראלי ואהובים ביום זה במיוחד.
אלה הסרטים שישודרו:
זוהי סדום: סרט הקאלט מהיוצרים והמשתתפים של "ארץ נהדרת". טוויסט קומי על סיפור סדום ועמורה.
שושנה חלוץ מרכזי: קומדיה בכיכובם של אושרי כהן וגל גדות. חלוץ מרכזי של קבוצת כדורגל מפלרטט עם בחורה במועדון לילה מבלי לדעת שהיא בת זוגו של ראש ארגון פשע.
הכוכבים של שלומי: דרמה קומית שהפכה לקלאסיקה בכיכובו של אושרי כהן. שלומי, נער שאף אחד לא רואה, מגלה את עצמו בעזרת מנהל בית הספר ומושא אהבתו.
פלאפל אטומי: קומדיה פרועה בכיכובה של מלי לוי. 2 נערות מתבגרות מישראל ואיראן יוצרות קשר חברותי דרך האינטרנט ויוצאות לקרב טכנולוגי.
עולה לראש: קומדיה פרועה של "ערוץ הכיבוד" בכיכובם של רותם סלע, עלמה זק, ערן זרחוביץ' ועוד. להקת פופ הופכת למוחרמת ובתגובה מצטרפים חברי הלהקה ללהקה צבאית בצה"ל.
 
אוהב אותך צ'ארלי:
קומדיית פשע בכיכובם של נועה קירל, אלון אבוטבול, מיכאל אלוני, אליעד נחום ועוד. במאי וצוות צילום מתארחים במשך שבוע בביתו של ארגון פשע כדי להפיק סרט על חייו.
לצד זאת, באפליקציית רשת 13 פועל ערוץ הקומדיה בטלוויזיות החכמות שמציע צפיית בינג' בסדרות קומיות אהובות מבית רשת לאורך השנים. הסדרות שניתן למצוא בערוץ: חברות, שנות ה 80 /90, בלתי הפיך, יניב, ויקי ואני, עממיות, שוורץ, חיים שלי, מלבי אקספרס , לה פמליה, החיים זה לא הכל, נבסו, לצבי יש בעיה, החברים של נאור, זאת וזאתי, טלויזיה מהעתיד, אחד העם 1, אחד העם 101, הישראליים, הסטאנדאפים, צחוק מהעבודה, קובי וליטל, המתנחל, השגרירות, השמחות, שאטו, מקום לדאגה, השנים הראשונות.
באפליקציית 12+ של קשת 12 זמינים כמו תמיד סדרות ופרקים מלאים לצפייה מבית קשת, וביניהם גם עונות מלאות של ארץ נהדרת, סברי מרנן, צומת מילר, ורמזור, לצד הופעות סטנדאפ באורך מלא, לצד סדרות הבת של ארץ נהדרת כמו ערוץ הכיבוד, המקפלות, שאולי ואירנה ועוד.
בכאן 11 ובכאן BOX, ניתן למצוא כמו תמיד את תוכניות התאגיד ובהן היהודים באים שחוזרת הערב לעונה חדשה, קופה ראשית, בואו לאכול איתי, מועדון הסטנד אפ, זהו זה, המפקדת, שישו ושמחו, חזרות ועוד.

הקרנת הבכורה של העונה החדשה של היהודים באים. צילום: אייל אפרתי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נפרדים
    ארץ נהדרת 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל תוכנית טלוויזיה מצחיקה
    סגור