טלוויזיה

היהודים באים חוזרת למסך: מתי תעלה העונה השישית?

כאן 11 מודיעים על השקת העונה השישית לתוכנית המערכונית התקופתיים שצפויה לחזור ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. צפו בהצצה ראשונה לעונה
שירה יום טוב | 
היהודים באים (צילום מתוך פייסבוק)
כאן 11 מודיעה על חזרתה למסך של סדרת הסיטקום "היהודים באים", שיוצאת ברקע המלחמה דרך האירועים ההיסטוריים המוכרים של העם היהודי. בסדרה ישתתפו השחקנים הוותיקים במערכונים החדשים.
סדרת המערכונים, זוכת פרס האקדמיה, שחוזרת לרגעים הגדולים (והקטנים) של העם היהודי, ומעירה לחיים את הדמויות ההיסטוריות בתולדות עם ישראל, חוזרת למסך כמעט שנתיים מאז סיום העונה החמישית
הסדרה בבכיכובם של מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, יניב ביטון, עידו מוסרי, וכן שירה נאור, ומעיין בלום שהצטרפו לקאסט בעונה האחרונה תביא מערכונים חדשים ותתמקד באירועים שונים מההיסטוריה תוך קריצה לסוגיות הזמן הזה.
 
העונה החדשה תשודר בכל שבוע במוצאי שבת, אחריי החדשות ב-כאן 11 וכאן BOX, מלבד הפרק הראשון שישודר ב-14 במאי, יום העצמאות, מיד אחרי ספיישל "קופה ראשית".
 
צילום: משה נחומוביץ
בעונה החדשה (השישית) תחשף האמת מאחורי הפרשיות שעיצבו את דמותו של העם. נגלה מי רצח את ארלוזרוב, איזה עונש קיבל ההומו הראשון בצה"ל, למה אף אחד לא בכה על מותו של הורדוס, איך לא עלו על חיים צינוביץ ״השרוף״, ומה באמת עומד מאחורי הביטוי ״אנשים אחים אנחנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה