בארץ

יום העצמאות 2024: חידון התנ"ך בשידור חי | צפו

כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הנוכחי יתקיים חידון התנ"ך ובו יתמודדו תלמידים רבים מכל העולם. אם גם אתם מעוניינים לדעת מי יפגין את הבקיאות המרבית ביותר לשנת תשפ"ד, אתם מוזמנים לצפות בשידור החי שהכנו עבורכם
מערכת ice | 
זוכי חידון התנך לנוער (צילום אבידן גדעוני, לעמ)
כבכל שנה, גם היום (שלישי), יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, מתקיים חידון התנ"ך מיד לאחר טקס מצטייני הנשיא. גם השנה יתמודדו בו מתחרים רבים (מהעולם ומישראל) על פרקים ספציפיים מהתנ"ך, וינסו לענות על כמה שיותר שאלות במטרה לזכות בתואר הנכסף. נזכיר כי בשנה שעברה מי שזכתה בפרס הייתה אמונה כהן, לאחר שענתה על השאלה המכרעת: "מתי בכה יוסף בפעם הראשונה".
אז אם גם אתם משתוקקים לגלות מי יהיה הזוכה המאושר השנה, תשפ"ה, אתם יותר ממוזמנים לצפות בשידור החי של התחרות שיחל בעוד מספר דקות.
  
נזכיר כי הפרס שניתן בתחרות בשנה שעברה הוא תנ"ך העטור בכריכת העור המשובחת. בנוסף לכך, הזוכה קיבל מלגה לכל מוסד לימודי בו יבחר. נכון להיום, שכר הלימוד האוניברסיטאי עומד על סכום שנתי של בערך 10,391 ש"ח לתואר ראשון, וסך כל המלגה לתואר שווה בין 30 ל-40 אלף שקל, תלוי במספר שנות הלימודים.  
במידה וחתני התנ"ך יבחרו ללמוד במוסד פרטי שלא מתוקצב ע"י המדינה, מלגת הלימודים שלהם תהיה גבוהה יותר. נכון להיום עלות הלימודים במכללה פרטית (או באוני' הפרטית רייכמן) לשנה אקדמית אחת נע בין 35,000 ל-42,000 שקל (אולם עשוי להיות גם נמוך או גבוה מטווח זה). לכן, כך שכר הלימוד הכולל לתואר נע בין 110,000 ל-126,000 שקל בממוצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה