טלוויזיה

מהפכה בחדשות 13: זה המחליף שנבחר במקום צבי יחזקאלי

חזי סימנטוב ימלא את נעליו של יחזקאלי כפרשן ערבים ראשי בחדשות 13. מינויו של סימנטוב מגיע כצעד טבעי על רקע פרישתו הגדולה של יחזקאלי, שכונה על ידי המנכ"ל "שנים של עשייה עיתונאית וטלוויזיונית מרשימה"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חדשות 13 לא איבדה זמן במינוי ממלא מקום לצבי יחזקאלי, הפרשן הוותיק לענייני ערבים שהחליט לעזוב את החברה לאחר יותר מ-20 שנה ולהצטרף לערוץ החדשות החדש i24NEWS. כ-24 שעות לאחר הפרסום על פרידתו של יחזקאלי, מינה מנכ"ל חדשות 13, אור צלקובניק, את חזי סימנטוב כראש הדסק והפרשן החדש לענייני ערבים בערוץ.
סימנטוב, שמלווה את חדשות 13 מאז 2003, תיאר על ידי צלקובניק כ"עיתונאי מצטיין ברמ"ח איבריו אשר הוביל את הסיקור בעולם הערבי באופן אובייקטיבי ויסודי". במהלך שנות עבודתו, טווה סימנטוב כתבות וסדרות מעמיקות על הנושאים המרכזיים בזירה הערבית כמו עזה, אסירים ביטחוניים, טרור וג'יהאד עולמי, והפך לכלי חשוב בסיקור המורכב של חדשות 13.

מינויו של סימנטוב מגיע כצעד טבעי על רקע פרישתו הגדולה של יחזקאלי, שכונה על ידי צלקובניק "שנים של עשייה עיתונאית וטלוויזיונית מרשימה". עם זאת, האיש שעיצב את דמות חדשות 13 בתחום זה בשני העשורים האחרונים, עובר כעת לאתגר חדש עם הצטרפותו לערוץ i24NEWS כפרשן הבכיר, שם יגיש תוכנית מרכזית חדשה.    
צלקובניק הסביר: "חזי הוא חלק אינטגרלי מחברת החדשות, עיתונאי מצטיין בכל רמ"ח איבריו אשר הוביל את הסיקור בעולם הערבי באופן אובייקטיבי ויסודי. בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לצבי יחזקאלי על שנים של עשייה עיתונאית וטלוויזיונית. חדשות 13 תמשיך לצמוח, לסקר ולהביא לצופים סיקור מעמיק של כל ההתרחשויות והאירועים שעומדים בפניה של מדינת ישראל בתקופה מורכבת זו ובכלל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחזקאלי לא יחסר לי (ל"ת)
    ישראלי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 1.
    הדסק הערבי?
    איפכא מיסתברא 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סימנטוב עדיף!
    סגור