טלוויזיה

מבוכה בחדשות 13: זה מה שקרה בשידור חי למגיש

מאיר מרציאנו כתב בטוויטר שלו והוסיף את הקטע המדובר: "אבי דור מארגן את הגיטרה שלו מאחוריך בזמן מבזק בשידור חי"
מערכת ice |  2
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
במהלך מבזק של חדשות 13 בהגשת מאיר מרציאנו, נרשמה פדיחה קלה כאשר אבי דור נקלט במצלמות כשהוא לא שם לב כל כך ומארגן את הגיטרה שלו מאחורי המגיש בזמן מבזק בשידור חי לעיני עשרות אלפי צופים.
מרציאנו כתב על כך בטוויטר שלו והוסיף את הקטע המדובר: "אבי דור מארגן את הגיטרה שלו מאחוריך בזמן מבזק בשידור חי", רן בוקר כמובן שם לב גם הוא לפדיחה וכתב: "בזמן מבזק החדשות בערוץ 13: נגן גיטרה! לא נגעתי".
 
רק לפני כשבועיים במהדורת חדשות 13 בהגשת תמר איש שלום, ליאור ורוצלבסקי הייתה חתומה על רגע מביך למדי, כאשר היא נתפסה מקללת בזעם במהלך השידור החי כשהיא מדווחת מהשטח. ורוצלבסקי אחזה את המכשיר הסלולרי שלה בידה וסיננה: "כוסעמק ערס", בזמן שהיא עדיין באוויר כשקיבלה ככל הנראה הודעה, איש שלום מיד ניסתה לתקן את הסיטואציה והשידור עבר אליה.
 
מחדשות 13 נמסר בתגובה: "ליאור הקליטה דיווח למבזקי הלילה ולא היתה מחוברת לשידור, בטעות עברו אליה מבלי שידעה וברגע שהתבררה התקלה ירדו משידור"

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשובה לכתבה על ינון ושדרנית ערוץ 13
    דורית 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אין לשדרנית. ערוץ 13 מודעות. שרואה את חזות הכל ולא רק את האני את השלי בלבד. את העצמי האצלי ואני ואפסי עוד, אמר מה שאמר ינון בתגובה להכפשות על נתניהו שהסב לארוחת סדר עם חיילים במלון. אירוע שזכה לסילוף מכוון ולאי דיוק בעובדות. הישיב ינון מה שהשיב על בסיס אותו תדר שהשתמש באי דיוק וסילוף עובדות כאמור באירוע נתניהו הסדר והחיילים .דץ אול! כל היתממות ובכיינות מיותרת כאן, וברמת הטיסי וקים והסילוף ש על אותו תדר מפוקפק עלה ינון והשיב מה שהשיב . להכפשות עם חיילים ארוחה בבית הלבכתגובה. שמתכתבת עם האשמות שהותכו בנתניהו ואשתו שאוכלים את ארוחת הסדר מבלי לדיין עובדות מדוייקות. שמסבים עם חיילים יחד עימם במלון רגיל לחלוטין. במלון רגיל עם חיילים
    סגור
  • 1.
    האם הבית הלבן מזהה כתבים נגד המדינה ?
    אי 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איך הבית הלבן יודע להזמין אליו כתבים ישראלים סמאלנים ??? כל העיל לכאורה כמובן
    סגור