טלוויזיה

מחפשים עבודה? נבחרת הדירקטורים בערוצי החדשות מתרחבת

?הרשות השנייה מפרסמת קול קורא למועמדים עבור מאגר נבחרת הדירקטורים לחברות החדשות ולערוצים זעירים המשדרים חדשות. לצורך הגשת המועמדות על המועמדים והמועמדות למלא את פרטיהם באמצעות שאלון דיגיטלי באתר הרשות. המועד האחרון לקבלת מועמדויות הוא 27.05.24 .
מערכת ice | 
חדשות 13, חדשות 12 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מפרסמת הבוקר (חמישי) קול קורא למועמדים עבור מאגר נבחרת הדירקטורים מטעמה, לחברות החדשות ולערוצים זעירים המשדרים חדשות, אשר מפוקחים על ידי הרשות השנייה.  
במסגרת הקול הקורא, מתחילה הרשות השנייה בהליך איתור ומיון של מועמדים ומועמדות אשר יכללו במאגר זה מטעם הרשות, ואשר ישמשו בעת הצורך, כנציגי ונציגות ציבור בדירקטוריונים של חברות החדשות ושל הערוצים הזעירים המשדרים חדשות.
 
על המועמדים לעמוד בתנאים הקבועים בחוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, הדורשים, בין היתר, עמידה בתנאי הכשירות לכהונת יו"ר דריקטוריון של חברה ממשלתית לפי חוק החברות הממשלתיות. לצורך הגשת המועמדות על המועמדים והמועמדות למלא את פרטיהם באמצעות שאלון דיגיטלי באתר הרשות. המועד האחרון לקבלת מועמדויות הוא 27.05.24 .
בהתאם לכך, על המועמדים להיות בין היתר בעלי תואר אקדמי במקצוע כדוגמת כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון ועוד. וכן, בעלי ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי, בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים או בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה