טלוויזיה

כוכבת "הפליליסטיות" נגד ירון לונדון: "הרגשתי מוטרדת מינית"

9עורכת הדין שני אילוב, שמככבת בסדרה "הפליליסטיות", מגיבה לאמירות הקשות של ירון לונדון ("השפתיים המודבקות והעכוזים הממולאים, הם רמזים להיטב שימוש"): "זה נורא הרגיז אותי. מה אכפת לך?"
מערכת ice | 
הפליליסטיות (צילום רשת 13)
העיתונאי הוותיק, ירון לונדון, ידע לא מעט שערוריות לאורך שנותיו הארוכות בתחום התקשורת בעקבות אמירות כאלה ואחרות שאמר בעברו, כאשר כעת, איש התקשורת הוותיק סיפק אמירות שנויות במחלוקת נוספות, כאשר בחר להעביר ביקורת בוטה למדי על הנראות של כוכבות הסדרה 'הפליליסטיות' ברשת 13.
לונדון יצא למתקפה קשה נגדן בפודקאסט שלו "אבא תרחם", אותו הוא מגיש לצד בתו דניאלה לונדון דקל בכאן הסכתים. בין היתר, אמר לונדון: "כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שמלות עם חצאיות עפרון, חולצה לבנה וכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהם הדביקו זוג נקניקיות פרנקפורטר, כל כך גדולות שאיימו לסתום את הנחיריים שלהן".
עוד הוסיף ואמר: "ברור לגמרי שזה בוטוקס או חומצה היאלורונית, שאלתי למה היא זקוקה למה שעומד להתפוצץ כמו עגבניה בשמש? מה לעזאזל? אני שואל את עצמי מה התוספת הזאת לפנים? השפתיים המודבקות והעכוזים הממולאים, הם רמזים להיטב שימוש".
כוכבת "הפליליסטיות", שני אילוז, סיפרה על תחושותיה מהאמירות הקשות של ירון לונדון, כשהתארחה בתוכנית הווידאו קאסט "פרונטלית" ב"וואלה פלוס". במהלך הריאיון היא אמרה: "זה נורא הרגיז אותי. מה אכפת לך? אני הרגשתי מוטרדת מינית, ממש ככה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה