טלוויזיה

אופירה אסייג מתעלמת מאייל ברקוביץ'? האפשרות לסולחה פוספסה

באופן לא כל כך מפתיע, אסייג התעלמה מהיום המאושר ולא שברה את הקרח, אולי בדרך לסולחה אפשרית. השותף שלה במשך 18 שנה לא זכה ממנה לכל פרגון או ברכה ברשתות החברתיות והיא בחרה להעלות סטורי או פוסטים באינסטגרם אפילו על הופעה של עדן בן זקן מלפני שבוע
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
שכחה או הסתפקה בהודעה בוואטסאפ? אולי לא ידעתם, אבל אמש [שלישי] חגג אייל ברקוביץ', אחד משחקני הכדורגל הגדולים שידעה ישראל, וכיום איש תקשורת מוביל ומבוקש, את יום הולדתו ה-52. ואם לשפוט על פי הברכות שקיבל ממשפחתו ליום ההולדת יש לו הרבה סיבה להתרווח ולהודות על הקיים. אבל מישהי אחת הייתה חסרה בברכות - אופירה אסייג.
באופן לא כל כך מפתיע, אסייג התעלמה מהיום המאושר ולא שברה את הקרח אולי בדרך לסולחה אפשרית. השותף שלה במשך 18 שנה לא זכה ממנה לכל פרגון או ברכה ברשתות החברתיות והיא בחרה להעלות סטורי או פוסטים באינסטגרם אפילו על הופעה של עדן בן זקן מלפני שבוע.
בהיעדרה, בתו של הקוסם, לי ברקוביץ' העלתה קולאז' תמונות שלהם יחד מיום החתונה שלה לפני מספר חודשים וכתבה: "יום הולדת שמח ללב שלי, האבא הכי טוב שיש בעולם, אני אוהבת אותך". כשהיא מתייגת אותו עם אימוג'י מאוהב.
גם בנו ליאור ברקוביץ' הקדיש לו ברכה קצרה ומתוקה: "מזל טוב אבא יקר, אוהב אותך", אחיו הקטן ניר ברקוביץ' הוסיף גם הוא ברכה ותמונה של השניים מבלים בבריכה: "מזל טוב לאח הכי טוב בעולם, עד 120, רק בריאות, אוהב".
רק לאחרונה לאחר שהצטרף רשמית לפני כשלושה חודשים, חוזה החלומות של אייל ברקוביץ' ברשת 13 נחשף, רשת 13 צירפה את אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ והחוזה שלו כולל שכר מפנק במיוחד. אבל אחרי שלושה חודשים נראה שהוא בעיקר הרוויח ולא נדרש לעשות הרבה עבור זאת.
בחוזה ה'מיליונים', מקבל הקוסם כ-200 אלף שקלים בחודש - מהגבוהים בטלוויזיה בישראל, כמעט פי שניים ממה שהרוויח בקשת 12. אבל בינתיים, עדיין אין פורמט מגובש או תאריך יעד לשידור תוכניתו החדשה ולכן הוא בעיקר משמש כפנאליסט, פעם בשבוע. 
לפי גורמים בערוץ רשת 13, טוען דוד ורטהיים שיכול לקחת כמעט עד שנה שתעלה התכנית המדוברת בהובלת הקוסם, שלא נשאר מקופח ובינתיים, מקבל את משכורת על שעה וחצי בלבד מדי שבוע בפאנל שישי של נטעלי שם טום, שם רייטינג ממוצע של פחות מ-4%, רחוק ממה שהיה מביא לצד אופירה אסייג.
ברקו השתתף עד כה ב-6 תוכניות מאז שהצטרף לערוץ, הספיק לריב עם לוסי אהריש ועל כל התענוג קיבל 200 אלף שקל בחודש ל-6 שעות חודשיות, כך שה-9 שעות שלו עד כה שוות כ-300 אלף שקל.

ברקוביץ', שהחל את הקריירה המקצועית שלו בכדורגל הישראלי ומשם נסק לליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד, נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ולפרשן מוערך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לחגוג בזמן מלחמה (ל"ת)
    אחד העם 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור