טלוויזיה

הבן של אייל ברקוביץ' מזפזפ לערוץ אחר? "ראה את המתחרים"

כתב התרבות של מאקו, גיל משעלי, עקץ את הבן של 'הקוסם' וכתב: "לא יודע איזו מהדורה אתם ראיתם, אבל ליאור, הבן של אייל ברקוביץ', חבר פאנל בחדשות 13, ראה את המתחרים . או ששלחו לו?", זאת לאחר שבנו של הקוסם העדיף להתמקד בטוויטר שלו דווקא במהדורה המתחרה של חדשות 12
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום קשת 12)
רשת 13 צירפה את אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ והחוזה שלו כולל שכר מפנק במיוחד. אבל ברייטינג? זה עדיין לא זה וגם בשישי האחרון הוא ו'זמן שישי' לא הרשימו בעוד האקסית אופירה אסייג בקשת 12 דווקא במצב מצוין בלעדיו.
אבל הבן של 'הקוסם', ליאור ברקוביץ' מתמקד יותר במהדורה המתחרה של חדשות 12, כאשר העלה לטוויטר שלו צילום מסך של הכתבה ששודרה על יאיר נתניהו בשם "בן יקר", וכתב על כך: "בן טיפש"
 
כתב התרבות של מאקו, גיל משעלי, עקץ את הבן של 'הקוסם' וכתב: "לא יודע איזו מהדורה אתם ראיתם, אבל ליאור, הבן של אייל ברקוביץ', חבר פאנל בחדשות 13, ראה את המתחרים . או ששלחו לו?".

בעוד שאופירה ולוינסון בקשת 12 על 8% די מרשימים, מנגד נגה ניר נאמן והילה קורח עם 4.2 ברשת 13. המהדורה מרכזית ומגזינים חדשות 12, אולפן שישי השיגה 11.5% אחוזים חדשות 13, שהם יותר מפי שלוש של זמן שישי עם ברקוביץ' שהשיגה רק 3.7%. בחדשות 11, חדשות שישי, רשמו 3.3% בלבד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נעל
    חגית 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנעל נולד נעל גדולהההה
    סגור