טלוויזיה

אורטל עמר נשברת: "הפורים הכי עצוב שאני זוכרת"

עמר העלתה תמונות מסט הצילומים וכתבה: "פוקהונטס והאינדיאני הקטן, בהחלט זה הפורים הכי עצוב שאני זוכרת, הרצון לחיות בין הרצון לזכור טוב טוב איפה אנחנו חיים הדיסוננס פה כל כך גדול שקשה לכולם"
מערכת ice | 
אורטל עמר
אורטל עמר מרבה לשתף את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה בדעותיה במגוון תחומים, גם אם זה נוגע לתחושות שלה על מלחמת חרבות ברזל. אמש [שישי] היא העלתה תמונות שלה ושל בנה תו פרינס שהתחפשו לכבוד פורים, אבל סיפרה שזה לא כזה פשוט.
עמר העלתה תמונות מסט הצילומים וכתבה: "פוקהונטס והאינדיאני הקטן, בהחלט זה הפורים הכי עצוב שאני זוכרת, הרצון לחיות בין הרצון לזכור טוב טוב איפה אנחנו חיים הדיסוננס פה כל כך גדול שקשה לכולם".

היא המשיכה ושיתפה בתחושותיה הלא פשוטות: "זה לא עובר ליד אף אחד, באחריות, אין מישהו שנירמל את חייו ועדיין, בתוך כל הקושי, מנסים לחיות כאן, חג פורים שמח עד כמה שניתן".
אגב, לפני מספר שבועות שיתפה בסטורי שאותו העלתה על האימהות החד הוריות אשר עוקבות אחריה באינסטגרם ואמרה: "אני רוצה להגיד משהו אחד. כל האימהות החד הוריות פה בקהל, כל הכבוד לכן, כל הכבוד לכן שאתן עושות הכל לבד. זה לא מובן מאליו, מגיע לנו ככה על השכם, טפיחות על השכם כל יום, חיבוקים והערצה על זה שאנחנו עושות את הכל לבד".
ד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה