טלוויזיה

יהודה לוי בטירוף: שתי מועמדויות לפרס היוקרתי

בתום שנה גדושה בהופעות בטלוויזיה, גם טבלאות המועמדים לפרסי האקדמיה לטלוויזיה לא פסחו על שמו של יהודה לוי שיתמודד על פרס השחקן הטוב ביותר גם מול עצמו
שירה יום טוב | 
יהודה לוי (צילום יחצ קשת 12)
האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה הכריזה הבוקר (שני) על רשימת העולים לגמר ב-42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה לשנת 2023, לקראת הטקס החגיגי שייערך במאי.
לתחרות הוגש 103 סדרות ותכניות - מספר שיא של תכנים לעומת שנים קודמות. שיאני המועמדויות של השנה הם "חאנשי" עם 14 מועמדויות. ראש בראש עם 12 מועמדויות "אלף" ו-"קופה ראשית", "איסט סייד" עם  10 מועמדויות ו"גוף שלישי" עם 9 מועמדויות.
נתעכב על שתי הסדרות האחרונות שצויינו ושודרו בתחילת 2023, כשאת התפקיד הראשי מגלם יהודה לוי. באיסט סייד מדובר בתפקיד ראשי יחיד, בזמן שבגוף שלישי הוא חולק את התואר עם רותם סלע.
שתי סדרות הדרמה המצליחות, הביאו את לוי לרשום שתי מועמדויות לזכייה בפרס השחקן הראשי הטוב יותר בסדרת דרמה, כאשר בקטגוריה הזאת יש רק חמישה מקומות מועמדות. לצד לוי ברשימה נאלצו להסתפק רק עדו שלושה שחקנים אחרי שכאמור, השתלט על שניים מהם. השחקנים שחולקים איתו את המועמדות לפרס הם: יעקב זדה דניאל (אלף), אור בן מלך (המדובב) ובן סולטן (שמר הגבול).
גם סלע, על תפקידה הראשי לצד לוי בדרמה "גוף שלישי" ששודרה בקשת 12, מועמדת לפרס השחקנית הטוב ביותר בסדרת דרמה, וכן ליאור רז עם מועמדות בקטגוריית שחקן משנה בסדרת דרמה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה