טלוויזיה

שחקנית "גוף שלישי" בסטורי מרגש: "חשבתי שאני יכולה להתמודד עם הקושי"

השחקנית גל מלכה פרסמה סטורי על בעלה אשר בימים אלו גויס למילואים וסיפרה על הקושי שחווה לאור חוסר נוכחותו בבית: "אנחנו 10 שנים ביחד ולא היה יום אחד שלא דיברנו. עוד יום בסימן געגוע לבייבי נרשם"

מערכת ice | 
גל מלכה (צילום אינסטגרם)
השחקנית גל מלכה פרסמה היום (שישי), סטורי מרגש על בן זוגה אשר נמצא בימים אלו במילואים. בסטורי שפרסמה השחקנית גל מלכה, כתבה בין היתר על הקושי שחווה בימים מורכבים אלו: "חשבתי על זה שאני יכולה להתמודד עם הקושי של המילואים, אבל לא לדבר בכלל בכלל?".
כאמור, השחקנית גל מלכה התייחסה לקושי שאותו היא חווה לאור חסרונו של בעלה בימים מורכבים אלו: "היום עבר שבוע מאז שאני והחקלאי עשינו שיחה אחרונה עד לשיחה הבא, שלא אדע מתי היא... ואתפלל שיתקשר כמה שיותר מהר, יותר מוקדם, אם אפשר עכשיו. במיוחד בשישי".
 



בהמשך, כתבה מלכה: "חשבתי על זה שאני יכולה להתמודד עם הקושי של המילואים, אבל לא לדבר בכלל בכלל? הודעה, שיחה, משהו... אנחנו 10 שנים ביחד ולא היה יום אחד שלא דיברנו. עוד יום בסימן געגוע לבייבי נרשם. אני מודה לשם שישי לי למי לחכות, ובעלי הוא אחלה של גבר ששומר עלינו  ועושה את עבודתו נאמנה".

מלכה הודתה לחיילי צה"ל אשר נלחמים בימים אלו בזירות שונות ומגנים על אזרחי ישראל בימים קשים אלו וכתבה: "תודה לכל החיילים שעומדים במשמר, אתם עולם ומלואו בשבילינו. אני מתרגשת לקראת חזרת החטופים וגם סקרנית לדעת מה יהיה איתנו ומה יהיה עם הפסקת האש אחרי שיחזרו. בטוחה שהשם איתנו ואנחנו בדרך נכונה וטובה".  

(מתוך חשבון האינסטגרם של גל מלכה - galmalka@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה