תקשורת ומדיה

אורטל עמר: "אני מוכנה באמת לנשק את האדמה שהן דורכות עליה"

אשתו לשעבר של הזמר בן אל תבורי, אורטל עמר, יצאה בסטורי מרגש למען האימהות החד הוריות והדגישה את הקושי שחוות אותן אימהות בימים מורכבים אלו: "במלחמה עוד יותר בודד ועוד יותר קשה ועוד יותר מורכב וזה פשוט מעורר השראה"

מערכת ice | 
אורטל עמר
אתמול (חמישי) פרסמה אורטל עמר, גרושתו של הזמר בן אל תבורי, סטורי המוקדש לאימהות החד הוריות אשר חוות בימים אלו קושי רב בניהול הבית וגידול הילד לבד. בסטורי אמרה בין היתר: "כל הכבוד לכן שאתן עושות הכל לבד". 
בסטורי שאותו העלתה אתמול (חמישי), פנתה עמר אל האימהות החד הוריות אשר עוקבות אחריה באינסטגרם ואמרה: "אני רוצה להגיד משהו אחד. כל האימהות החד הוריות פה בקהל, כל הכבוד לכן, כל הכבוד לכן שאתן עושות הכל לבד. זה לא מובן מאליו, מגיע לנו ככה על השכם, טפיחות על השכם כל יום, חיבוקים והערצה על זה שאנחנו עושות את הכל לבד".
עוד הוסיפה עמר, כי הקושי של אמהות חד הוריות קשה עוד יותר בימים מורכבים אלו: "כמובן שבמלחמה, על אחת כמה וכמה זה עוד יותר קשה, ובאמת שאני מעריכה אתכן. ובכלל, אפילו אימהות שמסתכלות עליי ואומרות לעצמן: 'וואו באמת, איך היא עושה את  זה לבד?'".
בהמשך, פנתה עמר לאימהות אשר מגדלות את ילדיהן יחד עם בני הזוג שלהן ואמרה: "תחשבו איזה מורכב זה לעשות את הכל לבד... עכשיו יש כאלה שיש להן שתיים, לי יש אחד. אני מעריצה אימהות חד הוריות, אני מוכנה באמת לנשק את האדמה שהן דורכות עליה וגם אתם צריכים לעשות את זה. ובמלחמה עוד יותר בודד ועוד יותר קשה ועוד יותר מורכב וזה פשוט מעורר השראה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה