טלוויזיה

כוכב "בברלי הילס 90210" בהשקת העונה של "גולסטאר"

איאן זירינג נכח הבוקר באירוע השקת העונה ה-11 של הדוקו- ריאליטי "גולסטאר יוון", בה השתתף. זירינג ענד את הסיכה המסמלת את המאבק להחזרת החטופים ואמר: "יצרתי הרבה חברויות נהדרות ואני אמשיך לתמוך בתוכנית ולתמוך בישראל"
רוני שיינר |  2
איאן זירינג ואנדי רם (צילום רפי דלויה)
איאן זירינג, הכוכב ההוליוודי היהודי- אמריקאי שגילם את דמותו של סטיב בסדרת הנוער "בברלי הילס 90210", נכח הבוקר באירוע השקת העונה ה-11 של הדוקו- ריאליטי "גולסטאר יוון", בה השתתף ושתשודר בHOT.
זירינג, שזהו ביקורו השלישי בארץ, הגיע מלווה בסוכן האישי שלו מלוס אנג'לס. על הבמה סיפר: "עבורי, לעשות משהו ברמה הזאת שלא עשיתי לפני, היה אתגר. אני שמח שעשיתי את זה, למרות שלא דיברתי בעברית".

איאן זירינג בהשקת העונה החדשה של "גולסטאר" (צילום: רפי דלויה)
איאן המשיך ואמר: "הרגשתי את הקרבה ואת החיבה שכולנו (כוכבי העונה) הרגשנו אחד כלפי השני, והיא ממשיכה בינינו ברשתות החברתיות. יצרתי הרבה חברויות נהדרות ואני אמשיך לתמוך בתוכנית ולתמוך בישראל". 

נבחרת "גולסטאר יוון" (צילום: רפי דלויה)
בנוסף לזירינג הגיעו חברי הקאסט המככבים לצדו: שייע פייגנבוים, ג'ובאני רוסו, אלירז שדה, ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג'קי מנחם, יוני ארליך, חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, קובי סויסה, ירון ברלד ואלעד צפני. 
עוד נכחו: אופירה אסייג, שהגיעה עם בעלה גילי מנקין, אחרי שהשניים לא נראו יחד במשך תקופה ארוכה באירוע מתוקשר.

אופירה אסייג וגילי מנקין (צילום אופירה: רפי דלויה)
אמש ביקר זירינג פצועים בבית החולים שיבא תל השומר. במסגרת הקרנה מיוחדת למאושפזים, חשף: "אני בדרך כלל עובד עם תסריט, ולא רק שלא היה שום תסריט, לא הבנתי שום דבר שנאמר. זה היה התנסות וניסוי בשבילי, אני אפילו לא צריך להבין את השפה, צחקתי לכל אורך הדרך מכל הדברים המצחיקים. אני מקווה שכולכם תהנו מזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    רויטל 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לו לאיאן שמתאמץ למען עמו. וכמו שאחת כתבה כאן קודם, הוא לגמרי חתיך.
    סגור
  • 1.
    כמה שהוא חתיך אלוהים
    אחת 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא ייאמן שהוא עוד רגע בן 60
    סגור