טלוויזיה

הערוץ החדש ממשיך להתרחב: זה הכתב שמצטרף

ערוץ החדשות החדש של i24NEWS במינוי נוסף לשורת הכתבים המתגבשת בימים אלה לקראת השקת הערוץ. זה הכתב החדש שמצטרף
שירה יום טוב | 
ערוץ i24 (צילום freepik, ויקיפדיה)

ערוץ החדשות החדש שמתגבש בימים אלה, ממשיך בליהוק אנשי החדשות שירכיבו אותו. אחרי שהצטרפותו לערוץ מירי מיכאלי כמגישת המהדורה המרכזית, המגיש אורן וייגנפלד ושורה של כתבים בתחומים שונים, כתב נוסף בדרך לדסק החדש.

לאייס נודע כי קובי דהן, בנו של הרב ניסים דהן, לשעבר שר הבריאות בממשלת אריאל שרון, מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS ויסקר את תחום הדתות. דהן הוא בוגר ישיבת שער התלמוד, החל את דרכו המקצועית ברדיו קול חי בשנת 2015 כמגיש ועורך חדשות.
בשנת 2017 התגייס דהן לגלי צה"ל, והיה עורך דיגיטל ואקטואליה. עם סיום שירותו התמנה לדובר ההסתדרות הלאומית. בהמשך היה ממקימי בית הספר לדוברות המיועד לבני הציבור החרדי, מיזם שהוקם בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן. בשנה האחרונה היה דהן דובר סגנית שר האוצר וחברת הכנסת מיכל וולדיגר.

צילום: יורי סקוירסקי

בערוץ ממשיכים כל העת להכריז על מצטרפים חדשים, לקראת ההשקה הצפויה בחודשים הקרובים: בשבוע שעבר נודע כי מירי מיכאלי תוביל את המהדורה המרכזית של i24NEWS בעברית ותהיה המגישה הראשית. עוד נודע כי העיתונאי אורן וייגנפלד, לשעבר מגיש "מהדורה ראשונה" בחדשות 12, יהיה ממגישי המהדורה ומגיש מהדורת מוצ"ש. ניב גלבוע ואורי קואל, יגישו תוכניות בלוח השידורים המתגבש.
 


עד כה, לנבחרת הכתבים גויסו דור כהן ככתב צבאי, נדב אלימלך כתב פוליטי, סיון סיסאי כתבת התרבות, לי עייש ככתבת פלילים ומשטרה, ספיר לוי ככתבת הצרכנות. i24NEWS בעברית הוא חלק מרשת ערוצי חדשות בינלאומיים והוא יצטרף לערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית.
ב-i24NEWS אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה