טלוויזיה

אייל שני נחשף: "עוד דקה אני לא בעולם הזה"

השף דיבר על חשבון הטיקטוק שלו שהפך ללהיט: "אני עושה את הטיקטוק ומסתכל על הילדים שמגיבים לי, הם העתיד. אני עושה היום שלושה מעשים שדרכם אני מביט על העתיד ורוצה לחולל שם השפעה"
מערכת ice |  2
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
רגע לפני פתיחת העונה ה-11 של "מאסטר שף" ביום שבת הקרוב, בקשת 12, אייל שני דיבר בראיון למאקו על חזרת העונה החדשה, התפעול של עמוד הטיקטוק המפורסם שלו וגם ניסוי מסקרן מאוד שהוא לוקח בו חלק וכן הימים שעבר בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'.
שני סיפר: "מאסטר שף זה מטריקס, זה בנוי מסוג של מתמטיקה מסוימת. זו תוכנית מאוד שקופה ששומרת על כללי שיפוט שהלוואי שבית משפט העליון היה מכיל כאלה קווים קפדניים, דקדקניים והוגנים. יש לנו אסופה מאוד מוכשרת של מתמודדים מכיוונים אחרים לגמרי, ואם בספורט למשל קל מאוד לקבוע מי מנצח כי יש מטר ויש שעון, פה זה כישרונות מאזורים תרבותיים שונים לגמרי, איך משווים ביניהם? זה מאוד קשה".

עוד סיפר: "אם אני לוקח את נקודת ההתחלה ומשווה את זה להיום, הכישרון הרוחבי עלה. כל מי שמתמודד פה צפה בתוכנית והבין איזה דמות הוא צריך להיות, איך למנן את עצמו ומה ללמוד כדי להגיע לפה. מעבר לכך הזמנים השתנו, לרשתות החברתיות יש דומיננטיות מאוד גדולה, הן מאוד נותנות השראה ומרחיבות דעת".
על חשבון הטיקטוק שלו שהפך ללהיט: "אני לא עושה את הטיקטוק, עושים לי אותו. מצד שני אני יודע איך החיים חולפים, הם חולפים ברגע, עוד דקה אני לא בעולם הזה. אני עושה את הטיקטוק ומסתכל על הילדים שמגיבים לי, הם העתיד. אני עושה היום שלושה מעשים שדרכם אני מביט על העתיד ורוצה לחולל שם השפעה. כיום נערכים עלי ניסויים ראשונים בעולם להדמיית מוח בתוך מחשב, כזה שיודע לפעול בדיוק כמו המוח שלי באזורים מסוימים. איתי עושים את המודל הראשון בעולם או על עגבניות, אז זה העתיד"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלתי נסבבבבלללל
    דפנה 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זיבולי השכל שלך מהווים מטרד. אנא סכור פיך(זה עדין) ותשחרר אותנו מעומס זיבולי הפסאודו פילוסופים. אתה מייגע. באנו לראות ריאליטי אוכל קליל וטוב ואתה מעיק. אנא הסלק! אנא סלקו אותו!
    סגור
  • למה לסלקו, הוא עושה את התכנית. את/ה לא אוהב תעביר ערוץ. (ל"ת)
    פאני 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור