רייטינג

רשת 13 הפסידה: הכרעה דרמטית בקרב על הרייטינג

העיתונאית סיון כהן הביאה להישג מרשים ברשת 13 עם התחקיר שהציג נתון דו ספרתי ברייטינג, אך מחלוקת בין קשת לרשת הובילו להכרעת ועדת המדרוג שהביאה את הניצחון בסוף לקשת

מערכת ice | 
הקבוצה, רגע האמת (צילום יחצ קשת 12, מסך רשת 13)
ברצועת הפריים טיים ששודרה אמש (שלישי) התפתחה מחלוקת ענקית בין רשת 13 לקשת 12 בנוגע לחלוקת הצופים ואופן אסיפת הנתונים בשתי התכניות ששודרו במקביל 'רגע האמת' של סיוון כהן ברשת 13 לעומת 'הקבוצה' בערוץ המתחרה.
בזמן שברשת 13 משדרים את פרק הבכורה של תכנית התחקירים בהגשת סיוון כהן, בקשת 12 שידרו פרק נוסף של ריאליטי השידוכים שדי מתקשה להתרומם ובנתוני הרייטינג של הערוצים דיווחו על נתונים שונים לפיהם כל ערוץ שם עצמו בראשונה. לפי נתוני קשת רגע האמת הגיע ל-10.5%, לעומת 11% לפי רשת.

שורש הפער קשרו ככל הנראה לאופן בו הוגשה רגע האמת (שידור סגריר במעבר בין האולפן לפרק עצמו) שעל פי חוק מפצל את התכנית. מנגד טוענים ברשת שחרף העובדה הזו, עדיין מדובר בתכנית אחת לכן לא נכון לפצל אותה. נכון לרגע זה טרם הושגה הסכמה בנוגע לאחוז הנכון.
בסופו של דבר, ועדת המדרוג העניקה את הניצחון לקשת 12 ברצועת הפריים טיים, כאשר הקבוצה עם 10.8% בסך הכל ניצחה את ה-10.5% שהשיגה לאחר הכרעה התכנית החדשה של כהן, שבכל מקרה יכולה להתגאות בנתון נאה ברצועה של רשת, במיוחד עם תוכנית תחקירים, שהביאה לנתון דו-ספרתי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה