תיירות

דרמה בנתב"ג: שרשרת תקלות חמורה התרחשה במטוסי אל על

שרשרת תקלות חמורה גרמה לעיכובים רבים בטיסות אל על מנתב"ג לבודפשט, אחרי שהנוסעים הורדו ממטוס בשל תקלה, עברו למטוס אחר שגם בו נמצאה תקלה, ואחרי כשעתיים וחצי של עיכובים הנוסעים סוף סוף המריאו להונגריה
מערכת ice |  3
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
הבוקר (רביעי) בשעה 07:00, אמורה הייתה לצאת טיסת אל על מנתב"ג לבירת הונגריה, בודפשט, שם נערך הערב משחקה של נבחרת ישראל בכדורגל מול שווייץ בקרב על המקום ביורו 2024. אלא שהטיסה התעכבה בעקבות שרשת תקלות חמורה שגרמה לדחייה של כשעתיים וחצי של הטיסה. כך פורסם לראשונה ב"ישראל היום".
לאחר שלא הצליחו לתקן את התקלה, הנוסעים הורדו מהמטוס והתבשרו על ידי הצוות כי הם יצטרכו להחליף מטוס. הנוסעים הועברו על ידי אוטובוסים למטוס החלופי, אלא שגם במטוס החלופי הייתה תקלה והנוסעים נאלצו לרדת גם מהמטוס החלופי אחרי זמן מה בו שהו עליו.
מאל על נמסר בתגובה לפרסום של "ישראל היום" כי: "טיסה LY2365 לבודפשט, אחת משלוש טיסות שיצאו הבוקר ליעד, התעכבה בשל מספר תקלות בלתי צפויות. הנוסעים מעודכנים במצב בכל העת ומטופלים ע״י צוותי הקרקע והאוויר של אל על".
עוד נמסר כי "הטיסה המחודשת צפויה להמריא בתוך כשעה. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ומדגישים כי נושא הבטיחות והביטחון של הנוסעים והצוות הוא בראש סדר העדיפויות, על אחת כמה וכמה בימים אלו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד
    זאב 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברה שלא לוקחת סיכונים, אכפת לה מחיי אדם . תמשיכו כך ואני אמשיך לטוס אתכם.
    סגור
  • 2.
    מדינה בפירוק מערכות אזרחיות (ל"ת)
    הלל הזקן 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    זה בדרך
    מהנדס טיסה 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינת /חברת תעופה רשלנית!
    סגור